نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. فروردين 1399 - 8:33   |   کد مطلب: 28258
رئیس اداره راهداری و‌ حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر از لکه‌گیری و آسفالت محور ملایر - همدان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه اداره راهداری ملایر با عزم جدی و جهادی در حال تلاش و خدمات‌رسانی است اظهار کرد: هدف ما رفع مشکلات و سهولت در خدمات‌ به مردم است.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل طی فروردین‌ماه از تعریض و ایمن‌سازی پیچ پیرمیشان خبر داد و گفت: ایمن‌سازی پیچ الفاوت و شانه‌سازی محور ملایر _ همدان از دیگر اقدامات بوده است.

رئیس اداره راهداری و‌ حمل و نقل جاده‌ای ملایر از لکه‌گیری و آسفالت ریگلاژی محور ملایر _ همدان خبر داد و تصریح کرد: مشکل خاموشی محور آورزمان و بروجرد نیز در بهمن‌ماه رفع شد.

وی با بیان اینکه تعمیر و نصب گاردریل‌های محورهای اصلی و فرعی شهرستان از دیگر اقدامات بوده است گفت: تسطیح و رگلاژ لاین کندرو حاجی‌آباد و شانه‌سازی محور ملایر بروجرد نیز از دیگر اقدامات بوده است.

صفوی‌زاده با اشاره به اجرای مصوبات کرونا مربوط به این اداره یادآور شد: حمل و نقل عمومی شهرستان به صورت مستمر ضدعفونی شده و همه مسائل بهداشتی به صورت کامل رعایت شده است.

وی با اشاره به فعالیت مجتمع‌های خدمات‌رسانی ملایر از پیشرفت ۸۰ درصدی مجتمع خدماتی رفاهی محور آورزمان خبر داد و خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی با محوریت واحد موتوری محور اراک نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مجتمع خدماتی رفاهی محور اراک در حال احداث است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار