نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. فروردين 1399 - 8:35   |   کد مطلب: 28259
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند در راستای طرح ضیافت و همدلی خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ پژمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای برنامه ضیافت همدلی اظهار کرد: با توجه به  فرمایش مقام معظم رهبری رزمایش ضیافت همدلی اداره اوقاف ملایر از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف‌الدوله اقدام به تهیه اقلام مختلف برای کمک  به نیازمندان کرده است. 

وی از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند در راستای طرح ضیافت و همدلی خبر داد و افزود: برای این تعداد بسته ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر این بسته‌ها را شامل اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، مرغ، قند و شکر، تن ماهی‌، خرما، پنیر و در صورت موجود بودن مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک دانست و تصریح کرد: برای هر بسته  ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده که طی یک مانور در سطح شهر برای توزیع به محل معین شده انتقال می‌یابد.

وی با اشاره به اجرای برنامه ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه از غبارروبی و ضد عفونی بقاع متبرکه ملایر در روزهای آینده خبر داد و افزود: در ماه رمضان هم مناجات‌خوانی و پخش ادعیه از گلدسته‌های امامزاده عبدالله ملایر انجام می‌شود.

جعفری با اشاره به سایر برنامه‌های این اداره در ماه رمضان یادآور شد: در پی این هستیم با محوریت و  تایید شبکه بهداشت در راستای اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش "مرحوم سیف‌الدوله " حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم را تهیه و در محلات مختلف و برخی روستاها بصورت تبرکی و البته با رعایت موازین بهداشتی توزیع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار