نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. ارديبهشت 1399 - 8:39   |   کد مطلب: 28287
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد؛
⁠ تدارک برنامه های تبلیغی فرهنگی برای ماه رمضان در فضای مجازی
حجت الاسلام و المسلمین حسین گروسی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری مراسم های مذهبی تدارک برنامه های تبلیغی و فرهنگی برای ماه رمضان در فضای مجازی ملایر برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین گروسی، مدیر  اداره  تبلیغات اسلامی  ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تعمیق ارزشهای دینی و معنوی است و  با توجه وضعیت شیوع بیماری کرونا تدابیر خاصی رای این ماه اندیشیده  شده است.

 وی  به ارتقاء دانش مذهبی مردم در فضا مجازی تاکید کرد و افزود: دشمن با انواع و اقسام برنامه ها و بسترها نظیر شبکه های اجتماعی درصدد تهی کردن سرمایه دینی مردم و جوانان است وباید برای ارتقاء دانش مذهبی مردم در این فضا تلاش کرد.

حجت الاسلام گروسی  افزود: در شهرستان ملایر تلاش کرده ایم،  با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری مراسمات مذهبی  تربیت و تبلیغ دینی و انقلابی تعطیل نشود.
وی فضای مجازی را یکی از بسترهای برگزار مراسم های مذهبی عنوان کرد و گفت:   گشودن مسیرهای جدید برای ارتباط میان مذهب و جوانان  یکی از دست آوردهای فضای مجازی است و باید تهدیدات این فضا را به فرصت برای تعمیق باورهای دینی و انقلابی تبدیل کرد.

وی  به تاکید رهبری و مراجع بر حضور طلاب و برنامه های تبلیغی در فضای مجازی اشاره کرد و تصریح کرد:  در ماه مبارک رمضان با طراحی یک برنامه تبلیغی در فضای مجازی با عنوان منبرها و مساجد مذهبی ،سعی در ایجاد بستر استفاده از شبکه های اجتماعی جهت ترویج مفاهیم اسلامی هستیم.

گروسی بیان احکام،جزءخوانی،تفسیر آیات و روایتها را از محورهای منبرهای مجازی طلاب و نخبگان شهرستان برشمرد و افزود:  برگزاری مسابقات و برنامه های متنوع در قالب فضای مجازی و هیئت های آنلاین مجازی از ماه رمضان با کمک رسانه ها در شهرستان برگزار خواهند شد.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار