نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. ارديبهشت 1399 - 8:37   |   کد مطلب: 28372
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر ملایر:
پرداخت کرایه تاکسی در شهر ملایر الکترونیکی می شود
محمد لطفی گفت: پرداخت کرایه تاکسی در ملایر بوسیله کارت و دستگاه نصب شده در خودرو بزودی الکترونیکی می شود.

محمد لطفی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر  صورت در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها بیان کرد: بزودی سیستم پرداخت الکترونیکی بر روی تاکسی های ملایر تصب می شود.
وی با بیان اینکه  نصب سیستم پرداخت الکترونیکی بر روی همه تاکسی‌ها اجباری است ، تصریح کرد:  هر یک از شهروندان و مسافران می‌توانند با تهیه کارت پرداخت کرایه خود را پرداخت نمایند .
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر گفت: هزینه خرید و نصب دستگاه روی تاکسی حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان است  که بصورت اقساط  از  تاکسیرانان دریافت می شود.
 وی بیان کرد: جهت رفاه حال همشهریان عزیز و مسافران و نیز تاکسیرانان این سازمان از سنوات قبل پیگیر نصب دستگاه پرداخت الکترونیکی کرایه و سیستم پرداخت هوشمند بوده است و  با وجود تمامی مشکلات  تلاش های مستمری برای این سئله صورت گرفته است.
لطفی با اشاره به اینکه  اجرای این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت مشکل پول خرد تاکسی ها هم حل می کند، تصریح کرد:  از  تمامی تاکسیرانان  درخواست داشته  در اجرای این طرح همکاری همه جانبه  جهت نصب دستگاه بر روی تاکسی‌ با سازمان و شرکت تعاونی تاکسیرانی داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار