نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. ارديبهشت 1399 - 8:26   |   کد مطلب: 28375
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از اجرای طرح «علی‌یاوران» در ملایر با توزیع شبانه یک‌هزار پرس غذا در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی در بازدید از مرکز خیریه تهیه و طبخ غذای «علی‌یاوران» اظهار کرد: این طرح با ۳۱۳ آشپزخانه فعال در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان و با نیت کمک به مستمندان در حال اجراست.

وی افزود: این طرح با محوریت جامعه ایمانی مشعر و اداره تبلیغات اسلامی ملایر و همراهی اداره اوقاف، شبکه بهداشت و درمان و هیئات مذهبی شهرستان و با کمک خیرخواهانه‌ مردم خیر ملایر در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری فعالیت دارد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر بیان کرد: در این مرکز هر شب تعداد یک‌هزار پرس غذای نذری پخت و بین نیازمندان واقعی حاشیه شهرستان ملایر توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان انجام می‌شود در ادامه سخنانش افزود: در شهرستان ملایر تلاش کرده‌ایم با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری مراسم مذهبی تربیت و تبلیغ دینی و انقلابی تعطیل نشود.

گروسی فضای مجازی را یکی از بسترهای برگزاری مراسم های مذهبی برشمرد و گفت: بیان احکام، جزءخوانی، تفسیر آیات و روایات را از محورهای منبرهای مجازی طلاب و نخبگان شهرستان در این ایام است.

وی از برگزاری مسابقات و برنامه‌های متنوع و هیات‌های آنلاین مجازی، برنامه‌های قرآنی از جمله مسابقه میهمان ناخوانده و پویش سراسری «ستاره باران» به صورت استانی و سراسری و طرح ختم قرآن و هدیه آن به ارواح طیبه شهدا از طریق فضای مجازی خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار