نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. ارديبهشت 1399 - 8:17   |   کد مطلب: 28380
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد؛
کشف 6 فقره سرقت توسط پلیس ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 3 سارق و کشف 6 فقره سرقت توسط مامورین پلیس آگاهی ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ محمدباقر سلگی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، سرقت منزل در یک روستا و یک دستگاه موتورسیکلت این موضوع با تشکیل اکیپ‌های ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ملایر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی دقیق سرانجام سرنخ‌هایی از مخفیگاه سارق اماکن خصوصی به دست آمد که طی هماهنگی با دستگاه قضایی این سارق در یک عملیات ضربتی توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر شد و در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده، این متهم به چهار فقره ارتکاب به سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و انبار اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در ماموریت دوم نیز با تلاش هوشمندانه و میدانی مامورین این پلیس جهت شناسایی سارقان یک منزل و خانه باغی در یکی از روستاهای شهرستان ملایر، مخفیگاه یکی از سارقان کشف و در یک اقدام ضربتی این متهم را که در داخل یخچال خود را مخفی کرده بود دستگیر و در ادامه همدست وی نیز در داخل روستا و طی یک اقدام غافلگیرانه توسط مامورین دستگیر می‌شود .

وی ادامه داد: همچنین در ماموریت دیگر، با انجام کار دقیق اطلاعاتی مخفیگاه سارق موتورسیکلت نیز توسط مامورین پلیس آگاهی در نقطه‌ای از شهر ملایر کشف که طی هماهنگی با دستگاه قضایی این متهم نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و تعداد یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از وی کشف و ضبط می‌شود .

سلگی افزود: از عموم شهروندان درخواست داریم تا برای امکانات و اموال در اختیار خود حتماً از لوازم و تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت استفاده کنند و هر گونه تحرکات مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریتهای پلیس 110 در میان بگذارند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار