نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1399 - 8:38   |   کد مطلب: 28389
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از تصادف منجر به ‌فوت دو خودروی نیسان و سواری سمند در محور ملایر- همدان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین روستائی گفت: طی تماس تلفنی یکی از خودروهای عبوری در محور ملایر- ‌همدان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، تصادف و برخورد شدید دو خودروی سواری ‌سمند و نیسان در محور ملایر- همدان نرسیده به روستای مهرآباد اطلاع داده ‌شد.‌

وی افزود: به محض اطلاع از خبر دریافتی، بدون فوت وقت یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات همراه تیم عملیاتی امدادونجات با تجهیزات کامل به فرماندهی آتش نشان سلیمانی اصل، به محل اعلام شده اعزام شد.

وی با بیان اینکه که به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی مشاهده شد که به علت برخورد شدید دو خودرو از روبرو هر دو خودرو از ناحیه جلو صدمه دیده بودند، اظهارکرد: در این میان به علت داشتن چهار مصدوم و یک نفر فوتی امدادگران با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن از قبیل قیچی برقی و جک هیدرولیک و کاتر برقی، برای آزاد کردن جسد و مصدومان اقدام به برش قسمت هایی از خودروها کردند.

روستائی با اشاره به اینکه با همکاری نیروهای ۱۱۵، راهداری و عوامل بهشت هاجر مصدومان و فرد فوت شده به بیمارستان و بهشت هاجر انتقال داده شد، خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی کارشناسی است./ایسنا

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار