نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. ارديبهشت 1399 - 22:54   |   کد مطلب: 28408
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان گفت: نمایندگان مجلس باید شفافیت را اولویت خود قرار دهند چراکه مردم سره و ناسره را تشخص می‌دهند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده عصر امروز در در نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه خداوند را شاکریم بر ما منت گذاشت تا در مسیر خدمت به مردم و اسلام قدم برداریم اظهار کرد: امیدواریم خداوند تبارک و تعالی بر همه ما عنایت کند تا بتوانیم امام‌شناس باشیم و قدم در مسیر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بگذاریم.

وی با بیان اینکه درک شب قدر تنها با بیدار ماندن تا اذان صبح محقق نمی‌شود افزود: غیر از بیداری در شب قدر که پا گذاشتن در وادی ایمن الهی است اگر کسی توانست خود را در مسیر امام قرار دهد و به عنوان یک پیرو به معنای واقعی پشت سر امام معصوم حرکت کند پیروز است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های سردار شهید سلگی اظهار کرد: از همسر ایشان و فرزندان بزرگوارشان تشکر می‌کنم، قطعا اگر ایشان موفق بودند صبح تا شب زحمت بکشند و در خدمت مردم باشند به خاطر یک خانواده همراه بود.

وی با اشاره به فاصله اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام امت و شهدا اظهار کرد: این وضعیت نشأت گرفته از سوء مدیریت مسئولان اجرایی است و در مجلسی که رو به اتمام است نیز عده‌ای که در تصمیمات اثرگذار بودند متاسفانه آن مسیری که باید را طی نکردند.

ارزنده در ادامه با بیان اینکه در صورتی می‌توانیم موفق باشیم که مجلس با دولت همسو و همفکر باشد افزود: قریب به یک سال به انتخابات ریاست جمهوری مانده است اگر نمایندگان در طول این یک سال بتوانند خوب عمل کنند و دغدغه‌های رهبری و مردم متدین و انقلابی را پیگیری کنند می‌توانیم آرایی که این دوره از انتخابات داشتیم را حفظ بکنیم.

وی حفظ این آرا مشروط و منوط به عملکرد منتخبین این دوره مجلس دانست و گفت: منتخبین این دوره مسئولیت خطیری به دوش دارند بنابراین باید با تلاش خون دل خوردن مردم را جبران کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان تأکید کرد: اگر نمایندگان می‌خواهند آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شود لازمه آن این است که با تمام وجود و خالصانه خواسته نظام اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب و ملت صبور، مقاوم، ایثارگر و شهیدپرور را انجام دهند.

وی ضمن تاکید بر حمایت مردم از کسانی که حرف انقلاب را می‌زنند خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت‌هایی که صورت گرفته است شورای ائتلاف از طرف مردم از منتخبان انتظاراتی دارد که مهمترین آن حرکت در مسیر انقلاب و رهبری و اتحاد است.

ارزنده افزود: نمایندگان باید شفافیت را اولویت خود قرار دهند چراکه مردم سره و ناسره را تشخص می‌دهند پس برخورد صادقانه نمایندگان با مردم نه تنها باعث دعای خیر آنها خواهد شد که دوره‌های بعد نیز حمایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر حمایت بیش از پیش نمایندگان از جوانان و بانوان اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای ائتلاف نیروهای انتخابات نیست که چند ماه قبل از انتخابات فعال شویم، چند نفر را به مردم معرفی و تلاش کنیم که رای بیاورند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان در ادامه افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید در همه عرصه‌ها بتواند نظر انقلابیون را مطرح کرده و از مسئولان مطالبه‌گری داشته باشد و با کمک نمایندگان انقلابی دست در دست هم داده و اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر لزوم به جذب حداکثری و عدم تندروی خاطرنشان کرد: نباید به کسانی‌که با اعتقادات سیاسی ما زاویه دارند بلافاصله انگ ضد انقلاب بزنیم زیرا وظیفه ما جذب حداکثری است.

ارزنده با تاکید بر اینکه یکی از وظایف شورای ائتلاف و نمایندگان انقلابی حمایت از نیروی‌های انقلابی است اظهار کرد: نیروهای انقلابی در طول هفت سال گذشته کم‌لطفی‌های زیادی دیده‌اند، به آن‌ها جفای زیادی شده و جا دارد در این مدت هرکس به هر نحوی که می‌تواند از مظلومیت بزرگواران دفاع کند و نگذاریم بیش از پیش به ایشان جفا شود.

 این جلسه با حضور اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان و رؤسا و دبیران شورای ائتلاف شهرستان‌های استان، همسر شهید سلگی و هفت نفر از منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، کیومرث سرمدی، عیسی جعفری، هادی بیگی‌ن‍ژاد، محمدمهدی مفتح و حجت‌الاسلام احمدحسین فلاح و البته از نمایندگان دوره دهم علی‌اکبر رنجبرزاده، حسن بهرام نیا و امیر خجسته نیز حضور داشتند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار