نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1399 - 9:33   |   کد مطلب: 28418
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به افزایش تصاعدی برخی مایحتاج مردم گفت: برخی جهش تولید را به جهش قیمت تبدیل کرده اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خود ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) خطاب به رئیس جمهور گفت:  آقای رئیس جمهور همه مردم از وضعیت قیمت ها گلایه مند هستند، گلایه آنها هم بحق است. حالا پراید یک نمونه است و مشتی نمونه خروار.

نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد: قیمت اقلام زیادی تصاعدی افزایش یافته است و این جهش تولید که رهبری معظم فرمودند را بعضی ها به جهش قیمت تبدیل کرده اند و این ظلم به مردم آسیب پذیر است. در شورای اقتصادی باید تدبیری اندیشیده شود.

آزادیخواه ادامه داد: سبد معیشتی که بعد از کرونا به برخی خانوارها اختصاص یافت، برخی مردم مراجعه می کنند و می گویند که به بسیاری از نیازمندها تعلق نگرفته است.

وی با اشاره به موضع ارز 4200 تومانی مطرح کرد: رئیس دیوان محاسبات موضوع ارز 4200 تومانی را مطرح کردند و معلوم شد که چقدر رانت در این موضوع اتفاق افتاده، اما شرکت های بافتینه، بافتسان ملایر، اسپان باند که پارچه ماسک را تامین می کند، یک سنت از این ارز به آنها تعلق نگرفته است و این تبعیض است./خانه ملت

پایان پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار