نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. ارديبهشت 1399 - 10:34   |   کد مطلب: 28421
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد؛
دستگيري قاتل فراري پس از 9سال توسط پلیس ملایر
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير ، از شناسایی و دستگيري قاتل فراري پس از 9سال با تلاش مأمورین پليس آگاهي ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ پاسدار محمدباقر سلگي  با به دستگیری قاتل فراری در ملایر اشاره کرد و گفت: این پروند قتل مربوط به 9 سال پیش است.

وی افزود:  در ماجرای قتل 9 سال پیش جسد خانمی در یکی از نقاط شهر یافت شد که پس از بررسی‌ها و اقدامات پلیس مشخص شد مقتوله بر اساس یک اختلاف خانوادگی توسط دامادش مبادرت به این جنایت کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير گفت: قاتل پس‌ازاین جنایت فرار کرد و باوجود پیگیری‌ها و اقدامات پلیس محل اختفای وی کشف نشد.

وی بیان کرد: سرانجام پس از 9 سال و با اقدامات پلیسی و با پشتيباني اطلاعاتي پليس آگاهي محل اختفای قاتل فراری شناسایی شد.

سلگی بیان کرد: طي دو شبانه‌روز تعقيب و مراقبت توسط مأمورین در محل موردنظر دریکی از استان‌های مرکزي کشور سرانجام  21 اردیبهشت  قاتل متواري در يک عمليات ضربتي و غافلگیرانه توسط مأمورین دستگير شد.

وی بابیان اینکه  پس از دستگیری و انتقال قاتل فراری به آگاهی قاتل به جرم خود اعتراف کرد، تصریح کرد: قاتل در اعترافات خود بیان کرد که  مادر خانمش را به علت اختلاف خانوادگي به قتل رسانده و پس از ارتکاب قتل به‌صورت کاملاً مخفيانه به شهرستان‌های ديگر متواري شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير بیان کرد: با تشکيل پرونده و تکميل مستندات قانوني ، فرد قاتل دستگیرشده تحويل مراجع قضائي شد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار