نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. ارديبهشت 1399 - 12:39   |   کد مطلب: 28422
قدرت اله ولدی با بیان اینکه بسته‌های حمایتی در سه مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ابتدای ماه رمضان، نیمه ماه رمضان و عید فطر توزیع می‌شود، گفت: ملایر دیار خیران بزرگی است که از دیرباز نشان داده‌اند هرگاه پای اقدامات خیرخواهانه به میان آید یک‌قدم از دیگران جلو هستند.

قدرت الله ولدی فرماندار ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار  ملایری‌ها با اشاره به برگزاری دو مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان ملایر بیان کرد: برگزاری این رزمایش نشان می‌دهد که مردم، بسیج و روحانیت ما همیشه و در همه مشکلات کشور پای‌کار هستند.

وی با اشاره به سابقه اقدامات خیرانه توسط مردم ملایر تصریح کرد: ملایر دیار خیران بزرگی است که از دیرباز نشان داده‌اند هرگاه پای اقدامات خیرخواهانه به میان آید یک‌قدم از دیگران جلو هستند.

فرماندار ملایر با اشاره به سخنان رهبری در نیمه شعبان عنوان کرد: بر اساس فرمایشات و دستورات رهبری در نیمه شعبان کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان به‌صورت عملیاتی و سازمان‌دهی شده صورت گرفت.

وی افزود: با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای و وزارت کشور حکم جانشینی و قائم‌مقامی در شهرستان به فرمانده سپاه ملایر داده شد و در همین راستا شش کمیته با محوریت سپاه ملایر تشکیل شد.

ولدی بابیان اینکه بسیجیان از روزهای ابتدایی مجدانه پای‌کار بودند، تصریح کرد: در کمیته‌های شش‌گانه شناسایی، بازرسی پیگیری توسط بسیجیان و حوزه‌های مقاومت انجام شد.

وی به اشاره به شناسایی ۶ هزار خانواده نیازمند در شهرستان بیان کرد: این طرح تمام شهرستان و بخش‌های تابعه را پوشش می‌دهد.

فرماندار ملایر گفت: بسته‌های حمایتی در سه مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ابتدای ماه رمضان، نیمه ماه رمضان و عید فطر توزیع می‌شود.

وی تأکید کرد: بر اساس سیاستی تدوین‌شده حفظ حریم خانواده‌های شناسایی اولویت اصلی در اجرای این طرح است و بسته‌ها در راستای این سیاست توزیع می‌شود.

ولدی با تقدیر از اقدامات سپاه و بسیج در اجرای این طرح بیان کرد: اقدامات انجام‌شده در راستای این رزمایش قابل‌تقدیر است و سپاه ملایر از بهترین مجموعه‌های کشوری که در برهه‌های مختلف کمک‌حال بوده و در این طرح خیراندیش فعالیت فراوانی داشته است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار