نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. ارديبهشت 1399 - 8:24   |   کد مطلب: 28439
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در کارگاه تولید ذغال در شهرک صنعتی شوشاب خبر داد و گفت: شامگاه گذشته تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، بروز حریق گزارش شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین روستائی در گفت و گو با ایسنا، افزود: پس از اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین عملیاتی با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به محل اعلام شده اعزام شد و به محض رسیدن مأموران سازمان مشاهده کردند حریق از درون کوره تولید ذغال به صورت وسیعی در حال اشتعال و در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه با اقدام سریع و به موقع آتش نشانان به فرماندهی آتش نشان بهزادی، با درایت کامل حریق فوق مهار و مانع از گسترش وسعت آتش به سایر نقاط شد، ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان مربوطه در حال بررسی است.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه  نسبت به بروز حریق های تابستانی هشدار داد و با اشاره به اهمیت این موضوع، اظهار کرد: در همین رابطه نشست هم اندیشی و هماهنگی با حضور پلیس ۱۱۰ پیشگیری و حوادث نیروی انتظامی در سازمان آتش نشانی برگزار شد.

روستائی با بیان اینکه بارش باران و نعمت الهی که در سال جاری رخ داده است، عامل رشد بی رویه علف های هرز در داخل و حاشیه شهر بوده است، تصریح کرد: باید چاره و راهکاری برای جلوگیری از بروز حوادثی از قبیل حریق و دیگر مسائل اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی طبق سنوات قبل این آمادگی لازم را دارد که با در اختیار داشتن تجهیزات و داشته های خود در حال ارائه خدمات به شهروندان باشد، افزود: در این راستا انتظار داریم دهیاران نهایت همکاری را با سازمان داشته باشند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در رابطه با آموزش روستائیان، اعلام آمادگی و خاطرنشان کرد: در صورت درخواست از سوی دهیاران، نیروهای مجرب سازمان به محل اعزام می شوند تا آموزش های لازم را در زمینه نحوه برخورد و مقابله با حریق ارائه دهند تا کشاورزان کمتر دچار خسارات مالی شوند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار