نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. ارديبهشت 1399 - 9:54   |   کد مطلب: 28440
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه گفت: بیمارستان خیرساز روستای جوراب تا کنون بیش از 97 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز "جوراب" ملایر  بیان مرد: این بیمارستان را که به همت خیر بزرگ روستای جوراب حاج حسن توکلی در حال ساخت است.

وی افزود: این پروژه یکی از بزرگترین طرح‌های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است که تا کنون بیش از ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش‌های مختلف این بیمارستان تصریح کرد: سوانح و سوختگی و  دیالیز از بخش ای مهم این بیمارستان خیرساز است.

وی گفت: به دنبال تامین چارت تشکیلاتی و تامین نیروی انسانی این بیمارستان باشیم که دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان دستورات لازم را در این زمینه داده است و امیدواریم طی دو سه سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

دبیر کمیسیون فرهنگی  مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) بیان کرد: این پروژه  در حد یک بیمارستان ۳۰ تختخوابی  است و تا قبل از نیمه دوم امسال تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی تکمیل اورژانس بیمارستان مهر توسط خیرین را از دیگر طرح‌های حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: امید است امسال با سفر وزیر بهداشت و درمان به ملایر این طرح‌ها برای ارایه خدمات بهتر به مردم افتتاح شوند

دیدگاه شما

آخرین اخبار