نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. ارديبهشت 1399 - 23:30   |   کد مطلب: 28445
فرماندار ملایر گفت: حدود ۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده که باید پیگیری شود تا بقیه کار نیز هر سریعتر به اتمام برسد.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت‌الله ولدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان ملایر با بیان اینکه همدلی و همکاری بین مجموعه مدیران شهرستان بی‌نظیر است اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب ملایر همکاری لازم را با مدیران دارد و همه تلاش ایشان این است که مواردی که وجود دارد به نفع مردم باشد.

وی افزود: با توجه به شعار سال، انتظارات از مدیران دستگاه‌های اجرایی چندبرابر است که با تلاش‌های شبانه‌روزی این انتظارات برآورده خواهد شد.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به وضعیت منابع آبی شهرستان گفت: لایروبی رودخانه‌های فصلی که در سال ۹۸ انجام شد باعث شد که پس از بارش‌های اخیر مشکلی برای شهرستان به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: حدود ۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده و پیگیری شود تا بقیه کار نیز هرچه سریعتر به اتمام برسد.

ولدی با بیان اینکه به دنبال طرح‌های کشاورزی کم‌آب‌بر در سطح شهرستان هستیم و باید به این سمت حرکت کنیم افزود: تغذیه‌های مصنوعی برای شهرستان مورد نیاز است و مدیران دستگاه‌های مرتبط ضمن پیگیری اعتبارات، مطالعات اولیه این پروژه ها را انجام دهند.

وی خطاب به مدیران  تاکید کرد: مدیران باید تلاش کنند تا هر استعلامی که در خصوص سرمایه‌گذاری در شهرستان انجام می شود حداکثر ظرف یک هفته پاسخ داده شود.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: هر ماه گزارش فعالیت‌ها از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اخذ می‌شود و برای کارهایی که روی زمین مانده پیگیری ویژه‌ای انجام می‌شود تا به نتیجه برسد./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار