نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1399 - 10:00   |   کد مطلب: 28456
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر خبر داد:
تهیه و توزیع ۴۵۰ پک بهداشتی بین دانش آموزان بی بضاعت ملایر
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر گفت: ۴۵۰ پک بهداشتی بین دانش آموزان بی بضاعت ملایر توزیع شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ «مسلم بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت: با توجه به شیوع کرونا و در راستای حمایت از دانش آمو زان بی بضاعت آموزش و پرورش نیز برنامه ریزی لازم را برای حمایت از دانش آموزان دارد.

 معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش  ملایر با بیان اینکه در این زمینه  برای تهیه اقلام بهداشتی دانش‌آموزان اعتباراتی اختصاص پیدا کرده است، گفت: از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مبلغ 19 میلیون تومان به تهیه پک های بهداشتی با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت اختصاص داده شد.

 

وی افزود :  در این زمینه ۴۵۰ بسته بهداشتی تهیه شده و  این بسته های بهداشتی  بین دانش آموزان بی بضاعت با خانواده هایی که در اوضاع کنونی کشور آسیب دیده و متضرر شدند توزیع خواهدشد.

 

وی اظهار داشت : هر پک شامل دستکش ، ماسک ، ژل ضدعفونی کننده ، مسواک و خمیردندان و حوله  است.

 

وی با بیان اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک های   مومنانه اداره آموزش و پرورش ملایر نیز حمایت لازم را از خانواده های نیازمند و دانش‌آموزان دارد گفت: این کمک‌ها در طول سال همچنان ادامه خواهد داشت و به دنبال آن هستیم با جلب مشارکت خیران اقلام و کالاهای اساسی را فراهم آوریم و در قالب بسته‌های  معیشتی بین خانواده‌های دانش‌آموزانی که معیشت آن‌ها به‌خاطر کرونا در خطر افتاده است، توزیع کنیم. 

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار