نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. خرداد 1399 - 9:05   |   کد مطلب: 28495
هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در زمینه فراورده‌های سنگی در شهرستان ملایر سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ امام جمعه  و جمعی از علما و روحانیون شهرستان ملایر با استاندار همدان دیدار کردند و  امام جمعه ملایر از نگاه توسعه ای استاندار همدان به شهرستان ملایر تشکر کرد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه وفاق، اتحاد و همدلی خوبی در مجموعه های مدیریتی استان همدان و شهر ملایر حاکم است گفت:  نگاه توسعه ای استاندار همدان و مسئولان استانی به شهرستان ملایر مثبت و سازنده است.

مهندس شاهرخی استاندار همدان نیز در  این دیدار با اشاره به اینکه ملایر یکی از شهرستان‌های موفق استان در حوزه توسعه اقتصادی است ، افزود: نظام جمهوری اسلامی توانست با همکاری خوب مردم در پیشگیری و مقابله با کرونا موفق عمل‌ کندو در استان هم این اتفاق خوب را شاهد بودیم .
وی اظهار کرد: تا کنون تلاش کردیم تفاهم، همدلی و برادری برای جلب اعتماد عمومی در استان همدان در جریان باشد و اختلافی بین ارکان نظام در استان وجود ندارد لذا تا کنون در پیشبرد اهداف خود نیز موفق بوده‌ایم.

استاندار با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات و تحریم‌ها توفیقات زیادی در شهرستان ملایر و سطح استان همدان در زمینه‌های مختلف صورت گرفته تصریح کرد:  نماینده گان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نقش سازنده‌ای در شهرستان ملایر دارند و  بر اساس شاخص‌های ارزیابی حوزه اقتصاد مقاومتی، فرمانداری ملایر موفق شده است تا در بین ۳۱ استان رتبه اول را کسب کند.

شاهرخی یادآ<ر شد: بر اساس ارزیابی‌های کشوری در رمینه‌های مختلف، استان همدان همیشه رتبه‌های برتر را کسب کرده  و  یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در زمینه فراورده‌های سنگی در شهرستان ملایر سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه گاوداری ۶هزار راسی ملایر در حال پیشرفت است افزود: باید ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر ارتقاء یابد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار