نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. خرداد 1399 - 9:12   |   کد مطلب: 28496
مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر خبر داد
جذب ۶۹۶ حامی در طرح اکرام ایتام شهرستان ملایر
تیمورکرمی مقدم گفت: در ماه مبارک رمضان ۶۹۶ حامی در طرح اکرام ایتام شهرستان ملایر جذب شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ « تیمور کرمی مقدم »  مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر گفت: در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار نفر در قالب ۷ هزار خانوار از خدمات مختلف کمیته امداد امام خمینی ملایر بهره‌مند هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر  از جذب ۶۹۶ حامی در ماه رمضان در کمیته امداد ملایر خبر داد و افزود: این حامیان از طریق حضوری، مراجعه به سایت و اپکیشن جذب شدند.

وی با اشاره به اینکه  طرح پویش جذب حامیان از  بهمن ماه شروع شده و قرار است در این پویش در ملایر طبق سهمیه اعلام شده ۶ هزار حامی جذب شوند گفت: تا کنون در این طرح یک هزار و ۷۳۰ حامی جذب شده است.

وی افزود :درحال حاضر تعداد ۷ هزار و ۵۳۰ حامی از ایتام و کودکان طرح محسنین در ملایر حمایت می کنند که مساعدت و کمک های خود را به حساب این کودکان واریز می‌کنند.

کرمی مقدم تعداد ایتام و کودکان طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد ملایر را ۱۴۰۰ نفر دانست که از این تعداد ۶۲۲ ایتام و ۸۱۸کودکان طرح محسنین هستند.

وی با بیان اینکه پویش جذب حامیان ادامه دارد گفت: خیران و نیکوکاران می توانند به صورت مجازی و یا حضوری دراین پویش شرکت کنند . 

وی در ادامه از جمع آوری ۴۷ میلیون تومان زکات فطریه در شهر ملایر خبر داد و تصریح کرد: این میزان فقط در خود شهر ملایر است و هنوز میزان جمع آوری زکات فطریه در شهرهای مجاور و روستاها اعلام نشده است.

کرمی مقدم گفت: با هماهنگی انجام شده با هیات امنای مساجد در روستاها زکات فطریه جمع آوری شده در روستاها بین افراد نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد درهمان روستا توزیع و صورت جلسه آن به کمیته امداد امام خمینی ملایر داده می شود./شبستان

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار