فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

13. خرداد 1399 - 18:17   |   کد مطلب: 28497
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد؛
پخش سخنان روز 14 خرداد رهبری از بلندگوهای شهر ملایر
حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات گفت: توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد این سخنرانی از بلندگوهای سطح شهر پخش می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری ها با اشاره به مهمترین برنامه های رحلت رهبر کبیر انقلاب در ملایر اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری برنامه های سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) بیشتر در فضای مجازی برگزار می شود.
وی افزود: معمار کبیر انقلاب در سال 40رهبری جریانی را بر عهده گرفتد که ثمرات آن در سراسر دنیا پدیدار است و کسی نمی تواند نقش امام خمینی(ره) را در قرن بیستم کتمان کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر بیان کرد: همه ساله به مناسبت سالگرد برنامه های متنوعی در شهرستان برگزار می شود اما امسال شیوع کرونا برگزاری ویژه برنامه های این روز را تحت تاثیر قرار داده است.
وی گفت: امسال برگزاری برنامه های بزرگداشت رحلت امام(ره) بیشتر حول فضای مجازی با انتشار سخنان، وصایا و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب انجام می گیرد.
حجت الاسلام بیات فضا سازی سطح شهرستان را از دیگر برنامه های رحلت امام(ره) در ملایرعنوان کرد و گفت: با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد این سخنرانی از بلندگوهای سطح شهر پخش می شود.
وی با بیان اینکه روحانیون نیز در مساجد در بزگداشت امام خمینی(ره) سخنرانی می کنند، تصریح کرد: با توجه به اقامه نماز جمات در مساجد ائمه جماعت شهرستان در منابر خود به مناسبت روز 14 خرداد سخنرانی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار