نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. خرداد 1399 - 8:08   |   کد مطلب: 28500
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از اعطای وام شش میلیون تومانی به رانندگان مسافربری که در دوران کرونا درآمد نداشتند، خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سیداسماعیل صفوی زاده، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر به اقدامات انجام شده این اداره در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا اشاره و اظهار کرد: این اداره همپای سایر دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این بیماری همچنان پای کار است.

وی افزود: در همین خصوص در زمینه ایجاد ایستگاه کنترلی پلیس راه ملایر- همدان در ورودی محور خنداب و راه‌های دسترسی به داخل شهر برای کنترل و نظارت بر ورود و خروج مسافران، همکاری و مساعدت داشتیم.

صفوی زاده از توزیع ۲۰۰ عدد ماسک، دستکش و الکل بین کارکنان خبر داد و افزود: طی سه ماه گذشته بر ایجاد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اداره و پایانه‌های مسافربری تأکید داشتیم همچنین از نحوه ضدعفونی و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سه ترمینال ملایر و کلیه شرکت‌های وسایل نقلیه نظارت و بازرسی به عمل آمد.

رییس راهداری ملایر به ایجاد فاصله اجتماعی در اتوبوس‌ها و سواری‌ها و کلیه وسایل نقلیه بین شهری اشاره و بیان کرد: در راستای اطلاع رسانی بهداشتی در بحث کرونا از طریق نصب تابلو‌های دیجیتال، بنر و توزیع بروشور با مرکز بهداشت تعامل و همکاری داشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار