نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. خرداد 1399 - 13:22   |   کد مطلب: 28527
پروازهای فرودگاه همدان با رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی وزارت بهداشت جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام ضد عفونی روزانه کلیه ترمینالها و اماکن اداری برقرار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ روابط عمومی ومرکز اطلاع رسانی فرودگاه بین المللی همدان باعنایت به اعمال محدودیت های انجام گرفته در کلیه شهرهای توریستی و اماکن مذهبی در ایام پایان سال از برقراری مجدد پروازهای فرودگاه همدان خبر داد.

حمیدرضا صائمین با اعلام این مطلب افزود: با توجه به دستورالعمل های صادره در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام ضد عفونی روزانه کلیه ترمینال ها و اماکن اداری مطابق با دستورالعمل های صادره از سوی ستاد ملی کرونا پرواز مستقیم همدان به کیش در روزهای چهارشنبه هر هفته و پرواز همدان به مشهد در روزهای جمعه از هفته آینده برقرار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد؛ با پیگیری های مسئولان استانی جهت رفاه حال مسافرین محترم، این پروازها به صورت سیستمی بوده و هم اکنون تمامی سایت های مجاز فروش بلیت اینترنتی و آژانس های خدمات مسافرتی درخدمت مردم خوب استان همدان و کلیه مسافرین خواهند بود.

صائمین در پایان گفت؛ در صورت استقبال مسافرین، افزایش پرواز در مسیرهای بعدی این فرودگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار