نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1399 - 8:51   |   کد مطلب: 28552
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده طی سال های گذشته ملایر در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز بوده و رشد مراکز بهداشتی و درمانی روستایی، مراکز جامع سلامت، خانه های بهداشت و تجهیز این مراکز همراه با خیزشی بلند است.
به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت عدالت در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شد، سفر وزیر سابق بهداشت و درمان به ملایر را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی توسط خیر ملایری در روستای گوراب و راه اندازی مرکز آنژیوگرافی را از ره آوردهای این سفر است و پس از تکمیل اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)، مرکز آنژیوگرافی به همراه جراح قلب راه اندازی می شود.

وی احداث بیمارستان محلی شهر ازندریان با کمک خیرین و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی همدان را از دیگر آثار حوزه بهداشت و درمان برشمرد و با اشاره به جمعیت بالای تحت پوشش این بیمارستان همچون علی‌آباد و جوکار، خواستار تحت پوشش قرار دادن جمعیت بیشتری به یارانه سلامت و پوشش افرادی که توان پرداخت حق سرانه را ندارند، شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در ادامه با تأکید بر لزوم رفع مشکلات و کمبودهای محلات محروم حاشیه شهر، تصریح کرد: مدیران مربوطه برای حل مشکلات کوچه کارخانه قند مصمم باشند.

آزادی‌خواه با اشاره به اینکه در همین راستا به تازگی در نشستی مشکلات کوچه کارخانه قند با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ادارات ملایر بررسی شد، مصوبات این نشست را لازم الاجرا دانست و از مدیران درخواست کرد که هرچه سریع تر نسبت به اجرایی شدن این مصوبات و حل مشکلات این منطقه اقدام کنند.

وی حل مشکلات گاز کوچه کارخانه قند را ضروری عنوان کرد و با اشاره به محدودیت شهرداری با توجه به کارگاهی بودن و استفاده تجاری در این منطقه و زیستگاه غیررسمی بودن آن، ساماندهی ورودی و معابر این منطقه را از شهرداری خواستار شد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت، احداث و ترمیم پل در این منطقه به همت جهادکشاورزی و با مشارکت منابع امور آب شهرستان با اعتباری حدود پنج میلیارد ریال را خدمت بزرگی برای تسهیل در عبور و مرور گلخانه های مستقر در این منطقه و بهبود و رونق منطقه کوچه کارخانه قند قلمداد و بیان کرد: به تازگی چهار میلیارد ریال برای جمع آوری آب های سطحی و جدول‌گذاری اختصاص یافت و در مجموع ۱۰ میلیارد ریال برای ترمیم این منطقه هزینه می شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار