نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. تير 1399 - 8:33   |   کد مطلب: 28562
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا ایجاد و راه‌اندازی مدارس ورزشی که به صورت تیمی و برخورد ورزشکاران با یکدیگر فعالیت دارند، تابستان امسال در این استان ممنوع است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محسن جهانشیر  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنها رشته هایی که بین ورزشکاران برخورد صورت نمی گیرد و فاصله گذاری اجتماعی به همراه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، مجاز به راه اندازی مدارس ورزشی فصل تابستان هستند.

وی بیان کرد: رشته هایی نظیر کشتی، فوتبال، جودو، کاراته، تکواندو و سایر رشته هایی که برخورد بین ورزشکار وجود دارد، به دلیل شیوع کرونا و پیشگیری از انتقال ویروس حق تشکیل مدرسه وجود ندارد.

جهانشیر با تاکید بر اینکه نظارت دقیق بر مدارس ورزشی وجود دارد، گفت: پروتکل های بهداشتی در تمامی مدارس ورزشی باید رعایت و اجرایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: ظرفیت هر دوره مدارس ورزشی نیز باید براساس پروتکل های بهداشتی صورت بگیرد و بازرسان دستگاه ورزش بازدید مستمر خواهند داشت.

جهانشیر خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت های ورزشی در چارچوب ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا انجام می شود و ملاک هرگونه تصمیم گیری براساس ضوابط این ستاد است.

وی پیرامون تعیین وضعیت نرخ گذاری باشگاه های ورزشی گفت: امروز سومین نشست کارشناسی برای تعیین نرخ شهریه باشگاه ها برگزار شد و به زودی تعیین وضعیت می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نظارت بر فعالیت باشگاه های ورزشی را یکی از اقدام های صورت گرفته دانست و گفت: سرکشی از باشگاه ها و کنترل وضعیت بهداشتی و نیز اخذ شهریه از ورزشکاران به طور مستمر انجام می شود./ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار