نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. تير 1399 - 8:35   |   کد مطلب: 28563
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: از دیروز کتابخانه‌های عمومی استان به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی , و اجرای فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ عاطفه زارعی در گفتو گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: بازگشایی کتابخانهها به معنای پایان کرونا  و خطر نیست و همه مراجعه کنندگان و اعضا  باید دستورالعمل‌های بهداشتی را  جدی گرفته و رعایت کنند.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر امکان استفاده از سالن‌های مطالعه به صورت محدود فراهم شده، ابراز کرد: افراد باید گواهی سلامت خود را از نظر عدم ابتلا به کرونا  از سامانه salamat.gov.ir دریافت و  پرینت و یا عکس آن را به کتابدار ارائه کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با تاکید بر اینکه  استفاده از ماسک در فضای کتابخانه الزامی است، تصریح کرد: از ورود افراد بدون ماسک به داخل کتابخانه جلوگیری می‌شود.

زارعی با بیان اینکه فعلا بخش  مربوط به کودک و نوجوان کتابخانه غیر فعال است، گفت: هر گونه تجمع در فضای کتابخانه‌های عمومی ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه ورود اعضا به مخزن کتاب ممنوع است، ابراز کرد: افراد باید کتاب مورد نظر خود را در سامانه samanpl.ir جست وجو و از کتابدار درخواست کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه در اماکن عمومی و پرجمعیت خطر ابتلا به ویروس کرونا بسیار زیاد است، اظهار داشت: فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه به توصیه‌های بهداشتی مهم‌ترین راه پیشگیری از کرونا است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار