نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. تير 1399 - 8:19   |   کد مطلب: 28570
رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری رسانه «جوانه ایثار» گفت: به همت فعالان رسانه‌ای و خیران استان همدان ١٠٠ سری جهیزیه به نوعروسان کم‌برخوردار اهدا خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدرضا بیاناتی در نشست ماهانه انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان همدان، خاطر نشان کرد: مرکز نیکوکاری جوانه ایثار، پیرو اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و با هدف مشارکت در امور خداپسندانه به همت خیرین رسانه‌ای راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده طی مدت کوتاهی که از آغاز به کار این مرکز می‌گذرد، گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت عامل و در نخستین گام از فعالیت‌های خداپسندانه، برای تهیه و تامین ١٠٠ سری جهیزیه به ارزش ١٢ میلیارد ریال با هدف راهی کردن زوج‌های جوان کم برخوردار به خانه بخت اقدام کردیم.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری رسانه "جوانه ایثار" با بیان اینکه با هدف ایجاد رونق تولید همه اقلام از باکیفیت‌ترین کالاهای ایرانی تهیه می‌شود، تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل ١۵ قلم کالای اساسی زندگی است که به همت خیرین و نیکوکاران تامین می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌ ویژه‌ای برای تبلیغ و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داریم گفت: این هدایا یکم مردادماه مصادف با اول ذی‌الحجه سالروز  پیوند آسمانی امیرمؤمنان علی(ع) و حضرت زهرا(س) به ١٠٠ زوج جوان اهدا می‌شود.

بیاناتی با بیان اینکه از نخستین روز ماه‌ذی‌القعده و همزمان با میلاد کریمه‌اهل‌بیت(ع) اجرای این طرح را با تبلیغات گسترده در رسانه‌ها و فضای مجازی آغاز کرده‌ایم خاطرنشان کرد: امیدواریم این توفیق را داشته باشیم که هر سال با آغاز دهه کرامت مقدمات ازدواج زوج‌های جوان بسیاری را فراهم آوریم.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم، اهالی رسانه، خیرین و معتمدین استان همدان برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: شهروندان و تمام افراد خیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود در این زمینه را تا تاریخ یکم مردادماه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۷۱۹۹۲ به نام "مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بانک ملی" واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار