نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. تير 1399 - 7:34   |   کد مطلب: 28582
حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با دهه کرامت بیش از ۲۰ برنامه مختلف توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری سایر ادارات و نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  دهه کرامت فرصتی مغتنم برای شناخت و دستیابی به معرفت بیشتر به ائمه اطهار به ویژه حضرت معصومه(س) بانوی کرامت و برادر گرانقدرشان حضرت امام رضا(ع) است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی نیز با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان بیش از 20 برنامه مختلف را در دهه کرامت در حال اجرا دارد افزود: همزمان با دهه کرامت از گروه های مختلف جهادی که از ابتدای شیوع کرونا در ضد عفونی معابر شهرستان، جمع آوری کمک های مومنانه  و سایر برنامه ها در این ایام فعالیت داشته تجلیل خواهد شد.

 وی از برگزاری کاروان شادی در چند نقطه شهرستان ملایر در شب و روز میلاد امام رضا در ملایر خبر داد و گفت: این کاروان شادی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ، سپاه و شهرداری و از سوی گروه نور المهدی در همدان  به اجرای برنامه های مختلف خواهند پرداخت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر  دیدار با علما و خانوادههای شهدا و مبلغان شهرستان، برگراری برنامه های مختلف جشن و سرور در فضای مجازی با همکاری هیات های مذهبی،  برگزاری مراسم جشن و مولودیخوانی در مساجدی که باز بوده با رعایت پروتوکل های بهداشتی و... را از جمله برنامه های  این دهه در ملایر دانست.

 وی  با اشاره به اینکه در نقاط مختلف شهری و روستایی نیز شاهد برگزاری جشن در این ایام خواهیم بود گفت: در این زمینه حدود 50 مبلغ بومی  و طرح هجرت مستقر در مناطق شهری و روستایی برگزاری برنامه های دهه کرامت را در مساجد، حسینیه ها  و مکان های عمومی خواهند داشت. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار