نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. تير 1399 - 8:18   |   کد مطلب: 28597
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از اهدای ۱۲ مورد جهیزیه از ابتدای سال تاکنون به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ملایر به مبلغ ۷۲ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد از جمله برنامه‌های این نهاد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش است اظهار کرد: این کمک‌جهیزیه‌ها به صورت کامل و یا موردی ارائه می‌شود.

وی از اهدای ۱۲ مورد جهیزیه از ابتدای سال تاکنون به نوعروسان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: مبلغ هر کدام این جهیزیه‌ها ۶ میلیون تومان و جمع پرداختی ۷۲ میلیون تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه هزینه تهیه جهیزیه نوعروسان با کمک‌ منابع داخلی کمیته امداد و کمک خیران تامین می‌شود تصریح کرد: حدود ۴۰۰ دختر در شرف ازدواج زیر پوشش این نهاد هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۴۵ پرونده در ملایر در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که از خیران و نیکوکاران درخواست می‌کنیم این نهاد را در تامین جهیزیه نوعروسان یاری کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه علاوه بر تامین جهیزیه کمیته امداد سایر خدمات را به نوعروسان ارائه می‌دهد خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارت‌ها  و سبک زندگی، مشاوره، برنامه‌های آموزشی و... از جمله این خدمات و برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار