نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. تير 1399 - 8:11   |   کد مطلب: 28600
حجت الاسلام احد آزادیخواه گفت:عمران روستاها تعطیل بردار نیستو برای پنج روستای ملایر از جمله روستای انوج اعتبار عمرانی خوبی جذب شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت الاسلام احد  آزادی‌خواه  در بازدید و سرکشی از روستای انوج بخش سامن، انجام اقدامات عمرانی در روستاها را طی سالهای گذشته چشمگیر دانست و گفت: در هر شرایطی اجرای کارهای عمرانی در روستاهای این شهرستان تعطیل بردار نیست و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  از جذب اعتبارات خوبی از طریق وزارت کشور به پنج روستای اولویت دار ملایر از جمله انوج خبر داد  و گفت: این اعتبار در بودجه دهیاری آمده و در حوزه عمرانی هزینه می شود و خواستار مشارکت شورای اسلامی روستاها در اجرای این طرح‌ها شد.

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با  اشاره به تشکیل جلسه نمایندگان با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و تعیین تکلیف قیر یارانه ای به زودی، ابراز داشت: با توجه به بارشهای هر ساله و تخریب پلها و راههای بین مزارع، به وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد دادیم با فعال کردن مجموعه ای در هر استان چندین دستگاه و ماشین آلات به همین منظور دپو شود.

وی  با تاکید براینکه اگر بتوانیم اشتغال پایدار در روستاها ایجاد کنیم می‌توانیم مانع از مهاجرت بی‌رویه به شهرها شویم، ادامه داد: ایجاد دامداری‌های سبک، ایجاد کشاورزی مدرن، کشت‌های گلخانه‌ای برای تولید مواد غذایی، تولید مواد لبنی و در حوزه‌های دیگر به مانند توانمندسازی زنان روستایی با فرش‌بافی و گلیم‌بافی راه‌هایی است که از طریق آن‌ها می‌توان به راحتی اشتغال پایدار ایجاد کرد.

 

وی تصریح کرد: دولت باید با یک فرآیند مشخص بتواند مدیریتی بر اشتغال روستاها  داشته باشد و مانع از سرریز شدن جمعیت روستایی به شهرها شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار