نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. تير 1399 - 8:14   |   کد مطلب: 28601
جلسه‌ی تودیع و معارفه‌ی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر با حضور مدیرعامل و معاونین آبفای استان همدان برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در حکمی سعید میرزایی سامعی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب ملایر معرفی و از زحمات یاسین جوکار تشکر و قدردانی نمود.

سیدهادی حسینی بیدار با اشاره به اقدامات مثبت مدیر عامل آبفای ملایر در زمان تصدی مدیریت در این شهرستان گفت: در دوره ۴ ساله مدیریت ایشان از جمله اقدامات بسیار خوب در بخش فاضلاب بود که ایجاد ۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و واگذاری ۱۰ هزار انشعاب فاضلاب از جمله این اقدامات بود.

مدیرعامل آبفای استان همدان همچنین افزود: در بخش آب شهری نیز با اقدامات و فعالیت های انجام گرفته با وجود اینکه شهر ملایر از لحاظ تولید و مصرف در نقطه سر به سر قرار داشت با مدیریت صحیح از بروز بحران تامین و توزیع آب جلوگیری شد.

مهندس حسینی بیدار افزود: در دوره مدیریت جدید انتظار میرود با توجه به یکپارچگی خدمات آب و فاضلاب شهری و روستایی توجه به روستاها و مرتفع کردن مشکلات آب شرب در بخش های مختلف شهرستان در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به سوابق مهندس میرزایی در بخش های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان از پرسنل این شهرستان خواستار تعامل و همکاری برای پیشرفت و خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم این شهرستان شد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات یاسین جوکار در زمان تصدی مدیریت آبفای ملایر تقدیر و با ابلاغ حکمی به سمت مشاور مدیرعامل آبفای استان همدان منصوب شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار