نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. تير 1399 - 8:15   |   کد مطلب: 28604
در پی نامه سرگشاده ی موسوی خوئینی ها خطاب به مقام معظم رهبری؛
سازمان بسیج اساتید استان همدان بیانیه صادر کرد
سازمان بسیج اساتید استان همدان درمحکومیت نامه سرگشاده ی موسوی خوئینی ها خطاب به رهبر معظم انقلاب بیانیه صادر کرد.

به گزارش ملایری‌ها،  در پی نامه سرگشاده ی موسوی خوئینی ها خطاب به مقام معظم رهبری سازمان بسیج اساتید استان همدان درمحکومیت این نامه بیانیه ای صادر کرده استذ که متن این بیانیه به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا جَاءَکَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّکَ لَرَسُولُ اللَّهِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ إِنَّکَ لَرَسُولُهُ وَاللَّهُ یَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَکَاذِبُونَ (منافقون ۱)

انقلاب های اصیل و مردمی همواره در معرض ریزش و رویش قرار دارند.در طول دوران چهل ساله انقلاب اسلامی جریان رویش نیروهای تازه نفس و انقلابی و میهن دوست و ریزش نیروهای نا کارآمد و پر مدعا بارها رخ داده است. جریانی سیاسی که مدتها است بر آرمانهای انقلابی پیشین خود پشت کرده ،اینک در چهل و یک سالگی انقلاب ،طی اقدامی که جز “فرار به جلو” نام دیگری بر آن نمی توان نهاد، اقدام به انتشار نامه سر گشاده ای نموده است که مخاطب آن رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

قبل از هر چیز، انتشار نامه به صورت سر گشاده، هرگونه ادعای دلسوزی برای مردم و مملکت را منتفی میکند و مصداق بارز ” دست پیش گرفتن برای پس نیفتادن” است. کسانی که بانی حمله به جمهوریت نظام در جریان فتنه ۸۸ ونادیده گرفتن رای مردم بودند. چگونه میتوانند خود را نماینده” مردم رنج دیده” قلمداد نمایند؟جناب موسوی خوینی ها و برخی همفکران ایشان باید بدانند اکنون -و درواپسین ماه های باقیمانده از دولتی که نا کامی او در بسیاری از عرصه ها حتی بر بانیانش مسلم گشته است «زنگ حساب پس دادن است نه زنگ انشاء»امروزآن کس که باید پاسخ پرسش های خوینی هارا بدهد ،کسی جز خود او وهمفکران او ودولت تحت حمایت آنان نیست. آقای خوئینی ها ،چرا فراموش کرده اند که در دوران پس از دفاع مقدس- جز دولتهای نهم ودهم- اختیار مطلق اجرایی کشور دست همفکران آنها بوده است. ؟

کسانیکه که در بسیار از مواردردر سیاست داخلی و خارجی و و برنامه های کلان اقتصادی توصیه های رهبری انقلاب را بر نتافتند و عمل نکردند اکنون مجددا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آتی، به فضا سازی های غیر واقعی و تکرار دوگانه سازی های فریبنده سال های ۹۲ و ۹۶ روی آوردهاند؛ غافل از اینکه “آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت” بعید است پس از این همه نا کامی و شکست های پیاپی و تحمیل خسارات فراوان به مُلک وملت ،بتوانند مردم را همانند گذشته اغوا نمایند.

اکنون باید پرسید، جناب خویینی ها ! آیا دست دولت و همفکران شما در ماجرای برجام بسته بود؟ شما و طرفدارانتان از یک سو مدعی هستید همه اقدامات ، از جمله برجام -با اجازه رهبری بوده است! اما از طرفی دیگر مدعی هستید که دست دولت ها بسته بوده است!! برای رد ادعاهای شما در آن نامه کذایی، آیا همین تناقض کافی نیست؟

آیا در قضایایی مثل برجام که آشکارا رهبر انقلاب و دلسوزان نظام ،عواقب آن را هشدار می دادند دست دولت بسته بود؟ آیا اگر رهبر انقلاب علاوه بر تذکر و هشدار، به صورت عملی اقدامات دولت را متوقف میکرد اکنون همین فرد ولایت و رهبری را دلیل ناکامی ها نمی دانست؟

ما اساتید بسیجی دانشگاه های استان همدان ، ضمن اعلام برائت از این نامه پراکنی ها ،تمام توان خویش را برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی که در مواضع رهبر انقلاب اسلامی متبلور است ،به کار خواهیم بست و در این مسیر اندکی تردید به به دل راه نخواهیم داد. بدون شک تاریخ در مورد مواضع ضد و نقیض وضد ملی دشمنان دوست نما ،قضاوت خواهد نمود.

والسلام علی عباد الله الصالحین العاقبه للمتقین

سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان همدان

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار