نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. تير 1399 - 8:39   |   کد مطلب: 28617
حسن خانجانی با اشاره به اینکه فعالیت تالارها و هتل ها در مناطق قرمز تعطیل است، گفت: پلیس در حال نظارت بر فعالیت تالارها و هتل های همدان است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تعطیلی تالارها در ایام کرونا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا همه تالارها و هتل‌ها، رستوران در مناطق دارای وضعیت قرمز نمی‌توانند فعالیتی داشته باشند.

وی افزود: بر اساس این امر شهرستان همدان نیز که وضعیت قرمز دارد، این مصوبه را به همه ابلاغ کرده و پلیس هم در حال نظارت است.

خانجانی تأکید کرد: اماکنی مانند تالارها، هتل‌ها و رستوران ها که موجب تجمع عمومی می شوند، باید تعطیل باشند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان در پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص  فعالیت یکی از هتل های همدان و برپایی مراسم عروسی در آن، گفت: در صورتی که صاحبان عروسی مشخص باشند، برخورد می‌شود، خبر باید مستند باشد که ما روی آن کار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تالار ها بدون توجه به مصوبه ستاد کرونا تخلفاتی در برگزاری عروسی داسته اند یا خیر، تاکید کرد: چیزی منعکس نشده و هر موردی هم بوده پلیس آن را جمع کرده است.

خانجانی تأکید کرد: در صورت مقاومت طرف مقابل برای برگزای مراسم امکانی برای برگزاری نیست، قطعا” برخورد قاطعی صورت می‌گیرد و پلیس نظارت خود را در این زمینه اعمال می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار