نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. تير 1399 - 8:39   |   کد مطلب: 28619
مسئول بسیج سازندگی ملایرخبر داد؛
توزیع 24 جهیزیه توسط بسیج سازندگی ملایر
مسئول بسیج سازندگی ملایر گفت: 24 فقره جهیزیه توسط بسیج سازندگی ملایر تهیه و توزیع شد.

سرهنگ علی سیاوشی با اشاره به اقدامات اجرایی در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی در سه ماهه اول سال جاری اظهار داشت: در این مدت پیگیری برای خرید مصالح مورد نیاز پروژه‌های ساخت منازل مددجویان سیل‌زده کمیته امداد که در سال 98 به علت برودت سرما و ویروس منحوس کرونا غیرفعال شده بود انجام و این پروژه‌ها مجدد فعال شدند.

وی افزود: در این راستا مبلغ 500 میلیون ریال مصالح ساختمانی برای مددجویان خریداری شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: در پروژه‌های غیر عمرانی 100 بسته لوازم التحریر، 100 بسته البسه و پوشاک، 24 جهیزیه  و 21 لوازم خانگی برای سیل‌زدگان آماده شده که در صورت آمادگی استان تحویل مددجویان می‌شود.

وی ادامه داد: آماه‌سازی و بسترسازی سرویس بهداشتی برای معولین و مددجویان بهزیستی در سه نقطه محروم توسط گروه‌ جهادی شهید «نقدی» و کمک و مساعدت بسیج سازندگی ملایر در روستاهای میشن، مانیزان و منطقه ولی‌بخشی ملایر ساخت و تحویل مددجویان بهزیستی شده است.

سیاوشی یادآور شد: در راستای اجرای کمک‌های مومنانه 11 هزار بسته معیشتی طی سه مرحله هر بسته به ارزش 250 تا 300 هزار تومان توسط خیرین، رده‌ها و اقشار بسیج و نهادهای دولتی تهیه و بین خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش با محوریت مساجد انجام شد، گفت: فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی همچنان در راستای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ملایر ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به ضدعفونی سطح شهرها و روستاها به همت گروه‌های جهادی بسیج عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا 50 گروه جهادی ضدعفونی مناطق و معابر آلوده شهرستان ملایر را بر عهده داشتند.

تصریح کرد: همچنین بر اساس تفاهمنامه‌ای که بین بسیج سازندگی و خاتم الانبیاء صورت گرفته پیگیری برای احداث چهار منزل مسکونی برای خانواده‌های نیازمند نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار