نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. تير 1399 - 9:19   |   کد مطلب: 28644
رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و امکان‌پذیر نبودن حضور مسافران و خریداران مبل و منبت به شهر جهانی مبلمان منبت، چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر در تابستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ یدالله کریمی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این راستا سایت اختصاصی صنعت مبل و منبت ملایر با بِرند مبلمان «ملایر آگر» در حال طراحی و بارگذاری است و به‌زودی برای فروش اینترنتی راه‌اندازی و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

وی افزود: از ۲۳ تیر شرایط برای ثبت‌نام فعالان صنعت مبل و منبت و نمایشگاه‌داران این شهرستان در سایت فراهم شده و تا ۱۴ مرداد مهلت دارند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر ادامه داد: فعالان و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در جشنواره به آدرس‌های اتحادیه درودگران، هیات مدیره بازار مبل، انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت، هیات امنای خوشه صنعتی شهرک حاجی آباد و منطقه کارخانه قند ملایر مراجعه و یا با شماره‌های ۰۹۳۷۳۴۰۹۵۷۲ و ۰۸۱۳۳۳۴۴۷۱۲ تماس بگیرند.

کریمی ادامه داد: فعالان و نمایشگاه‌داران می‌توانند برای دریافت یک پنل خصوصی برای بارگذاری و معرفی تولیدات خود به تشکل یا صنف مورد نظرشان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست حدود ۵۰۰ بِرند را که دارای خدمات پس از فروش، تعهد کاری بالا، چهره‌های خوش‌نام، تولیدات خوب و با کیفیت، جایگاه خوب در بازار فروش مبل و منبت ملایر و نداشتن هیچ شکایتی در اتحادیه خود هستند را برای ثبت‌نام در سایت پیش‌بینی کرده‌ایم.

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر یادآور شد: هر سال جشنواره تابستانی مبل و منبت در مرداد و از عید قربان تا غدیر به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شد که در تلاش هستیم امسال جشنواره مجازی را تا قبل از فرا رسیدن ماه محرم برگزار کنیم.

کریمی بیان کرد: سایت طراحی شده ویژه مبل و منبت ملایر قابلیت‌های ویژه‌ای دارد و هموطنان می‌توانند طرح، رنگ، مدل، نوع پارچه و سایر درخواست‌های خود را به صورت سه بُعدی انتخاب و خریداری کنند.

وی با بیان اینکه تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای خریداران در چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر در نظر گرفته شده افزود: خریداران هیچ نگرانی از خرید و دریافت مبل و منبت خود نداشته باشند.

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر تاکید کرد: برای برگزاری چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر تبلیغات گسترده‌ای از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش خواهد شد و سایت فروش اینترنتی مبل و منبت ملایر به هموطنان معرفی می‌شود.

کریمی فروش مجازی و اینترنتی صنعت مبلمان منبت ملایر را یک ضرورت برشمرد و ادامه داد: تمام تلاش خود را برای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت صنعت مبلمان منبت ملایر در حوزه‌های مختلف به کار گرفته‌ایم تا در قامت شهر جهانی تولیدات داشته باشیم.

وی گفت: در همین راستا هفته گذشته کارشناسان پژوهشکده رنگ ایران از کارگاه‌های رنگ‌کاری مبل و منبت ملایر با هدف آسیب‌شناسی، ارتقای کیفیت رنگ‌کاران ملایری و استفاده از رنگ با کیفیت داخلی بازدید کردند.

کریمی بیان کرد: این بازدید که بسیار حایز اهمیت و مثمرثمر بود، با هماهنگی دکتر بیژن شهبازخانی یکی از حامیان اصلی مبلمان منبت ملایر و به دعوت دانشگاه ملی ملایر و هماهنگی بازار مبل ملایر انجام شد و امیدواریم با انجام این اقدامات اثرگذار، در حوزه صادرات گام‌های خوبی برداریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار