نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. تير 1399 - 20:46   |   کد مطلب: 28656
فرماندار شهرستان همدان گفت: در تعدادی از مطب‌های پزشکان پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود که باید در این زمینه تدبیر شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار مهدی فرجی نماینده ویژه استاندار و بازرس ستاد استانی مقابله با کرونا با همراهی حسین افشاری فرماندار شهرستان همدان و منوچهر کرمی معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن بازدید از برخی مراکز عمومی پرتردد، نحوه ارایه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های قانونی ستاد مدیریت کرونا را بررسی کردند و موارد مقتضی را به متولیان این مراکز تذکر دادند.

مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک، فروشگاه زنجیره‌ای اتکا، جایگاه عرضه سوخت فلسطین و بورس منطقه همدان چهار مرکزی بود که توسط نمایندگان ستاد مدیریت و پیشگیری از شیوع کرونای استان مورد بازدید قرار گرفت.

فرماندار شهرستان همدان در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: خوشبختانه درصد قابل توجهی از مردم بویژه در زمان حضور در مراکز عمومی از ماسک استفاده می‌کنند.

حسین افشاری گفت: برابر گزارش‌های واصله و بررسی‌ها در تعدادی از مطب های پزشکان مشکل داریم و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی شود که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ضمن بازدید از این مطب‌ها و صدور اخطار در صورت عدم رعایت تذکرات اقدام قانونی لازم به عمل می‌آید.

منوچهر کرمی معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با اشاره به تعداد بالای مراجعان در برخی مراکز مانند تعویض پلاک تاکید کرد: مراکز پرمراجعه باید روی افزایش ساعات کار، تعریف شیفت کاری بعد از ظهر و نوآوری در فرایندهای کاری با هدف به حداقل رساندن انتظار مراجعان کار کنند تا خدمات متناسب با تعداد مراجعان بدون ازدحام در زمان مقتضی انجام گیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار