نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مرداد 1399 - 10:39   |   کد مطلب: 28676
حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مقدم گفت: چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان ملایر روز جمعه در محل اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مقدم مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان ملایر اظهار کرد: این انتخابات روز گذشته در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
وی افزود: در این انتخابات ۲۶ نفر کاندیدا شده بودند که در نهایت ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی کانون مداحان ملایر انتخاب شدند.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر  با اشاره به نتیجه این انتخابات عنوان کرد: این انتخابات با مشارکت ۴۲  درصدی برگزار شد و در نهایت آقایان علی محمدربیعی، علی قلندری، ابراهیم کولیوند، امیر صحرانورد و محمدرضا اسکندری به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
وی گفت: امداحان  مستمر که شامل کسانی  می‌شود که در طول سال مجالس مداحی مجالس هیئت، ترحیم  و مدیحه سرایی دارند  حق حضور در انتخابات را داشتند.
حجت الاسلام نجفی مقدم به فعالیت  ۱۸۱ مداح مستمر در شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: این انتخابات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای اینکه تجمعی در این انتخابات رخ ندهد زمان برگزاری این انتخابات را افزایش داده و از ساعت ۸ تا ۱۶ فرصت حضور در انتخابات بود.
 وی تب سنجی و استفاده از مواد ضدعفونی موارد دیگر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: در محل اخذ رای نیز فاصله گذاری اجتماعی رعایت شد.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر  با اشاره به مهم‌ترین وظایف کانون مداحان اظهار کرد: ساماندهی امور مربوط به مداحان، صدور مجوز برای اعضا،  ارزیابی فعالیت مداحان، توانمندسازی،  آموزش و نظارت بر عملکرد مداحان و طراحی برنامه برای ارتقا مداحان و تعامل با نهادها مهمترین وظایف این کانون است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار