نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. مرداد 1399 - 23:41   |   کد مطلب: 28690
سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر از بروز خسارت ۳ میلیارد تومانی به باشگاه‌های ورزشی شهرستان در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  حمیدرضا سپهری‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در زمینه‌ ورزشی، آموزشی و فرهنگی است اظهار کرد: در این راستا حمایت همه‌جانبه مسئولان و خیران در پیشرفت ورزش این شهرستان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جامع و کاملی در زمینه ورزش قهرمانی، همگانی، روستایی و بومی ـ محلی و  ورزش در ایام کرونا در نظر گرفته شده است افزود: امیدواریم به لطف خدا و همکاری مسئولان و اعضای هیات‌های ورزشی بتوانیم این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر در خصوص پیگیری و پیشرفت پروژه‎های عمرانی ورزشی شهرستان گفت: با نهایت توان در خصوص  پیشرفت پروژه‌های عمرانی ورزشی نیمه‌تمام در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه ورود کرده‌ایم.

وی با اشاره به خسارات وارده بر باشگاه‌ها در خصوص تعطیلی‌ پیشگیری از شیوع کرونا ویروس گفت: بیش از ۳ میلیارد تومان از این تعطیلی‌ها به باشگاه‌های خصوصی و دولتی خسارت وارد شده که بسیار سخت و نگران‌کننده است.

سپهری‌نیا با تاکید بر حمایت خیران در زمینه حمایت‌های مالی از ورزش این شهرستان گفت: خیران می‌توانند به عنوان اسپانسر و حامی در کنار ورزش باشند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه، گسترش و پویایی ورزش این شهرستان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج در ملایر از اهدای دو مورد جهیزیه به دو نوعروس نیازمند توسط سازمان مردم‌نهاد مهرآفرینان دیار زاگرس(موسسه خیریه محمد رسول‌الله) خبر داد و گفت: علاوه برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی چند برنامه دیگر نیز در این هفته در حال انجام است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: در این هفته از پنج زوج جوانی که در ایام کرونا مراسم عروسی خود را لغو و هزینه مراسم خود  را به خاطر رعایت بهداشت در امور دیگر هزینه کردند  تقدیر می‌شود.

وی برگزاری کارگاه یک روزه مشاوره ازدواج با حضور کارشناسان در فضای باز پارک سیفیه و کارگاه‌های مشاوره در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این هفته توسط اداره ورزش و جوانان ملایر برشمرد.

سپهری‌نیا در ادامه با اشاره به اجرای طرح «سه‌شنبه‌ها با جوانان» به هدف سهولت دیدار با سمن‌ها و شنیدن نقطه نظرات و مسائل آنان اشاره کرد و گفت: در راه اعتلای جوانان برای رفع مسائل و مشکلات آنان از هیچ تلاشی مضایقه نخواهم کرد.

وی اظهار کرد: این طرح بسیار ارزشمند و مطلوبی است که آمادگی خود را برای اجرای آن در شهرستان هم به صورت حضوری با توجه به رعایت مسائل بهداشتی و هم در فضای مجازی با اخذ مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح اعلام می‌کنم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ادامه داد: در راه رسیدن به اهداف والای سازمان‌های مردم‌نهاد و پویایی این سازمان‌ها در شهرستان و روستاها و بخش‌های تابعه در کنار آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله برنامه‌های اوقات فراغت را نیز برای جوانان و نوجوانان در این ایام داشتیم گفت: متاسفانه امسال این برنامه‌ها را نداریم اما در فضای مجازی برنامه‌های ورزشی را دنبال می‌کنیم ضمن اینکه مسابقات ورزشی آنلاین را نیز برگزار کردیم./فارس

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار