نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مرداد 1399 - 19:13   |   کد مطلب: 28705
قدرت الله ولدی گفت: از مردم و عزاداران درخواست می شود در صورت تمایل نذورات خود را به سمت خرید و توزیع وسائل بهداشتی هدایت کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛  قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر در حاشیه توزیع ۵۰ هزار عدد ماسک رایگان در بین مردم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان این ماسک ها در راستای فرهنگ سازی برای استفاده مردم توزیع می شود.

وی به توزیع ماسک رایگان در ۱۰ نقطه مختلف ملایر اشار کرد و افزود: ملایر دارای ظرفیت بالایی در تولید پارچه ماسک است و برای استفاده از این ظرفیت ویژه توزیع این کالا انجام شد.

فرماندار ملایر عنوان کرد: در همین راستا از ظرفیت گروه های مختلف روحانیون، بسیج، نیروهای انتظامی، هلال احمر، اصحاب رسانه، هیئت اندیشه ورز و دلسوزان شهرستان در توزیع استفاده شد.

ولدی با بیان اینکه مردم ملایر به خوبی طرح فاصله گذار اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت می کنند، تاکید کرد: با توجه به رعایت مردم شیب ابتلا به کرونا در شهرستان نزولی است.

وی ادامه داد: از هنگامی که شهرستان ملایر به شرایط قرمز کرونایی تبدیل شد، رعایت فاصله اجتماعی، جلوگیری از برگزاری مراسم های عروسی و عزا، استفاده مردم از ماسک، الزام استفاده ادارات و دستگاه های خدمات رسان از ماسک در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار ملایر گفت: با همراهی مردم و تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان از ۵۰ نفر در روز به ۱۰نفر رسیده است.

ولدی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری مراسم ایام محرم تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا پروتکل برگزاری مراسم را اعلام کرده و مراسم در ملایر در همین راستا برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و عزاداران درخواست می شود در صورت تمایل نذورات خود را به سمت خرید و توزیع وسائل بهداشتی هدایت کنند.

فرماندار ملایر گفت: با توجه به مسائل بهداشتی پخت غذای نذری و تجمعات صورت گرفته عزاداران حسینی می توانند ماسک، دستکش و سایر موارد بهداشتی را خریداری کرده و به صورت رایگان در میان مردم توزیع کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار