نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مرداد 1399 - 20:07   |   کد مطلب: 28722
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از گیر کردن یک نوجوان ۱۵ ساله در زیر خودرو و مرگ او خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، گیر کردن یک نوجوان ۱۵ ساله در زیر خودروی پیکان گزارش شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امدادونجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران به محل اعلام شده اعزام شد و به محض رسیدن، آتش نشانان مشاهده کردند فردی در زیر خودرو گیر کرده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در همان ابتدا منجر به فوت فرد شده بود، ادامه داد: قبل از اقدام به عملیات طی تحقیقات اولیه از شاهدین حادثه، مشخص شد پیکان در داخل پیاده رو پارک بوده و فرد فوت شده به داخل خودرو رفته که قبل از روشن کردن، خودرو حرکت می کند.

روستایی اظهار کرد: به علت شیب داشتن پیاده رو، خودرو حرکت کرده و شخص فوت شده از داخل خودرو پایین آمده و در جلوی خودرو قرار می گیرد تا مانع از حرکت شود اما ناگهان به سرعت خودرو افزوده شده و فرد در زیر خودرو رفته و منجر به مرگ وی می شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر با اشاره به اینکه امدادگران با وسیله جک سوسماری اقدام به آزادسازی جسد گیر کرده این نوجوان ۱۵ ساله از زیر خودرو کردند، گفت: با هماهنگی نیروهای ۱۱۵، جسد به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

وی هشدار داد: جوانان باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و پس از دیدن دوره های آموزشی و کسب مهارت از وسایل نقلیه استفاده کنند تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار