نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. مرداد 1399 - 8:13   |   کد مطلب: 28729
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير ، از متلاشي شدن باند توزيع مواد مخدر و کشف بيش از 6 کيلوگرم هروئين و شيشه در ملايرخبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد باقر سلگي  فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد: راستاي مبارزه جدي با مواد مخدر صنعتي و شناسائي باند هاي توزيع کننده اين بلاي خانمانسوز، با انجام پانزده روز کار اطلاعاتي ، مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسائي يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر هروئين و شيشه شدند.

وی افزود: با هماهنگي لازم با دستگاه قضائي مامورين اين يگان خودروي حامل مواد مخدر را در يکي از محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان ملاير شناسائي کرده که به محض رويت مامورين ، راننده خودروي حامل مواد مخدر اقدام به فرار مي کند که بلافاصله مامورين دستور توقف به راننده خودرو را اعلام و به علت عدم توجه از سوي راننده خودروي در حال فرار ،  مامورين با استفاده از قانون بکارگيري سلاح ، خودروي مذکور را متوقف و تعداد دو نفر از اعضاء اين باند را از داخل خودرو دستگير مي کنند.

سلگي بیان کرد: در بازرسي به عمل آورده از اين خودرو توسط مامورين ، مقدار  5 کيلو و 200 گرم مواد مخدر هروئين  و يک کيلو گرم مواد مخدر شيشه کشف و ضبط مي شود.
وی افزود: در ادامه اين ماموريت ، مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر نسبت به شناسائي و دستگيري عضو ديگري از اعضاء اين باند اقدام کرده  که با متلاشي شدن اعضاء اين باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي ،  پرونده تشکيل و هر سه متهم تحويل مراجع قضائي شدند .
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار