نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. مرداد 1399 - 8:17   |   کد مطلب: 28730
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد؛
توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی طی دهه امامت و ولایت در ملایر
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع هزار بسته معیشتی طی دهه امامت و ولایت در قالب کمک‌های مومنانه در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی اصغر فارسیاظهار کرد:  در دهه امامت و ولایت سپاه ناحیه ملایر برای کمک به اقشار آسیب پذیر در ایام کرونا اقداماتی را انجام داده و این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به مناسبت اعیاد مبارک یک هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه هر بسته شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، رب و حبوبات و بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان در سطح شهرستان ملایر تهیه شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: به همین مناسبت به همت حوزه‌های بسیج خواهران و برادران جوکار نیز اهداء کمک‌های معیشتی در گلزار شهدای جوکار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش سامن در مسجد المهدی بیان داشت: پنج رأس گوسفند در عید قربان ذبح شده که در قالب ۵۰۰ بسته قربانی به ارزش ۲۲ میلیون تومان در بین محرومین توزیع شد.

فارسی افزود:تهیه و توزیع ۳۰ بسته لوازم تحریر در حوزه دانش‌آموزی جوکار از دیگر کمک‌های سپاه ناحیه ملایر بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۷۱  سری اقلام سیل‌زدگان شامل یک یخچال، فرش و اجاق گاز به ارزش ۲۵ میلیون تومان که ۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان را متقاضی داده و مابقی از طریق قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی پرداخت شده است نیز در ایام دهه امامت و ولایت اهدا می‌شود./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار