نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. مرداد 1399 - 23:57   |   کد مطلب: 28734
مهدی دهقان نیری گفت: در نقش و جایگاه رسانه‌ها بیان همین نکته کافی است که هر چه خبرنگار آزادتر باشد امنیت و آسایش مردم بیشتر است.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران ملایری  با اشاره به جایگاه ویژه رسانه‌ها در بحث مقابله با کرونا تأکید کرد: نظر من این است که مجموعه رسانه‌ای از کادر پزشکی جلوتر هستند و اگر رسانه نبودند بیمارستان‌ها قفل می‌شد.

وی به نقش آموزشی و هشداری رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و صداوسیما حتی‌ آموزش دانش آموزان را در ایام کرونا بر عهده داشتند و این مسئله نشان از نقش مهم رسانه‌ها دارد.

مدیرکل صداوسیما همدان گفت: یا توجه به تعطیلی مساجد در ایام ماه مبارک رمضان برنامه منبر از شبکه همدان پخش شد و ۱۱۰ طلبه در صداوسیمای همدان سخنرانی کردند و این برنامه همچنان ادامه دارد.

وی به برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کشور اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها ر پوشش این رزمایش و تشویق مردم برای مشارکت درآن غیرقابل‌چشم‌پوشی است.

دهقان نیری با اشاره به برنامه‌های ایام ماه محرم بیان کرد: با توجه به فرامین رهبری و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا بازهم رسانه‌ها میدان‌دار هستند.

وی با اشاره به انتقادات مطرح‌شده به صداوسیما در نحوه پوشش اخبار بیان کرد: اگر برنامه و یا خبری پوشش داده نمی‌شود دلی آن این است که مدیران ما رسانه‌ای نیستند.

مدیرکل صداوسیمای همدان تأکید کرد: بودجه صداوسیما به صندوق توسعه ملی ارجاع داده‌شده است و حتی مسئولین این سازمان به جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دعوت نشدند.

وی در پایان عنوان کرد: در نقش و جایگاه رسانه‌ها بیان همین نکته کافی است که هر چه خبرنگار آزادتر باشد امنیت و آسایش مردم بیشتر است.

سید جواد حسینی در این نشست با اشاره به جایگاه و نقش رسانه‌ها‌ اظهار کرد: دشمن پس از جنگ تحمیلی  جنگ ترکیبی به راه انداخته است که مهم‌ترین آن جنگ رسانه است و در مقابله با دشمنان خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند.

وی به ساخت مستند شهید شاخص ملایر اشاره کرد و گفت: مستند سردار شهید فتحعلی مؤمنی شهید شاخص شهرستان در حال ساخت است و به‌زودی از شبکه افق و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر بابیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف است، تأکید کرد: ظرفیت‌های ملایر باید دیده شود و در بعد انعکاس این ویژگی‌های ملایر ضعیف عمل شده است.

وی گفت: شهرستان دارای ۹ شهید خلبان است که در کشور بی‌نظیر است و ظرفیت‌های اقتصادی و دو برند جهانی از دیگر ظرفیت‌های ملایر است.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در بحث مقابله با کرونا تصریح کرد: بسیجیان ملایری در بحث مقابله با کرونا و محرومیت‌زدایی بی‌نظیر کار‌کردند.

وی افزود: در بحث سیل ۹۸ بسیجیان ملایری علاوه بر کمک‌های مختلف و اعزام چندین مرحله کمک‌های مردمی، بسیج ۳۷ منزل مسکونی را احداث کرد و ۴۰ خانه مسکونی نیز تعمیر شد.

فرمانده سپاه ملایر به اقدامات بسیجیان در مقابله با کرونا اشاره و تأکید کرد: ۳۰۰ بسیجی در سه روز ۳۰۰ هزار نفر را غربالگری کردند.

وی به فعالیت روزانه ۶۰۰ نفر از بسیجیان در بحث کنترل مبادی ورودی شهرستان اشاره کرد فرمانده سپاه ملایر گفت: در بعد کشاورزی نیز ۹۰ نفر بسیج مهندسی فعال هستند و‌ در توجه به محصولات استراتژیک نقشی مؤثری دارند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار