نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. مرداد 1399 - 8:13   |   کد مطلب: 28752
هادی بیگی نژاد گفت: عدم پیشرفت کشور بدون تکیه به غرب تحریف بزرگی است که رهبر انقلاب روی آن دست گذاشته اند و به ان تاکید داشتند.

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین محورهای سخنان مقام معظم رهبری در روز عید قربان اظهار کرد: یکی از بخش های مهم سخنان رهبری اشاره ایشان به بحث جریان تحریف به موازات تحریم‌ها است.

وی گفت: همانگونه که رهبری تاکید داشتند جریانی به دنبال تضعیف روحیه مردم هستند  که “ایران بدون تکیه به غرب و آمریکا نمی تواند پیشرفتی داشته باشد”.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی عده ای به دنبال این تفکر هستد که ایران بدون غرب به قله های پیشرفت نمی رسد و آنان با تکیه بر این مسئله که “هرکس میخواهد بزرگ شود با بزرگان باید بنشیند” درصدد القای این تفکر خود به مردم هستند.

وی با بیان اینکه جریان حریف با لحنی دلسوزانه مسائل مختلف را بیان می کند، تصریح کرد: عدم پیشرفت کشور بدون تکیه به غرب تحریف بزرگی است که رهبر انقلاب روی آن دست گذاشته اند.

بیگی نژاد با برشمردن مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: از کسانی که می گویند ما بدون تکیه به غرب نمی‌توانیم پیشرفت کنیم باید پرسید که چگونه امروز ما در زمینه هایی چون فناوری هسته ای، ساخت پالایشگاه ها، فناوری موشکی، نانو و بسیاری از موارد دیگر امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی گفت: هر کجا که ما بر توان داخلی تکیه کردیم توانستیم حرف برای گفتن داشته باشیم و سپاه مصداق بارز توانستن در کشور است که هر جا وارد کار شده توانسته دستاوردهای بزرگی داشته باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیشرفت را مهمترین ثمره اتکا به توان داخلی دانست و  تصریح کرد: همانگونه که رهبری تاکید کردند نباید تحریم ها را بزرگنمایی کرد و پیشرفت کشور را به آن گره زد.

وی افزود: جریان تحریف که در غرب مدیریت می شود با بزرگنمایی تحریم ها به دنبال القای این مسئله هستند که ما به دست خودمان به کشور خسارت زدیم.

بیگی نژاد با اشاره به آسیب های برجام تاکید کرد: بسیاری حل مشکلات کشور را به این توافقنامه  گره زدند و فقط ثمره آن تعلل چندساله کشور بود و حال باید پرسید آیا مشکلات اقتصادی حل شد؟!

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار