نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. مرداد 1399 - 9:02   |   کد مطلب: 28753
مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه هشتگ #لبیک_یا_خامنه_ای روز پنجشنبه در کمتر از یکی دو ساعت ترند برتر فارسی زبانان شد، گفت: فعالیت بی نظیر کاربران فضای مجازی به حدی بود که ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۱ شب، این هشتگ جزء ترندهای برتر جهان قرار گرفت و در همان شب رتبه ۳ را نیز بدست آورده و در تجربه ای بی سابقه حدود ۳۰ ساعت نیز به عنوان یکی از ۱۰ ترند برتر توییتر شناخته شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ در ایام خوش عید سعید غدیر، پویش جهانی تجدید بیعت با امام خامنه ای در ایام عید سعید غدیر به همت کاربران فضای مجازی در سراسر جهان و به ویژه ایران اسلامی راه اندازی شد تا بدین ترتیب منویات و ابعاد شخصیتی رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی و حتی جوانان و بانوان بازخوانی شود.

در این باره «حسین ربیعی» مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان، لحظاتی پیش در پخش زنده خبر شبکه استانی با تبریک عید سعید غدیر، درخصوص پویش “لبیک یا خامنه ای”، گفت: این پویش به همت جوانان انقلابی میهن عزیزمان از صبح روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه در قالب تولید محتوا با هشتگ #لبیک_یا_خامنه_ای در فضای مجازی آغاز شد.

وی اظهار کرد: در یکی دو روز اخیر بیش از یک میلیون محتوای متنی و تصویری حول محور کلید واژه اثرگذار لبیک یا خامنه ای، با بازخوانی سخنان و منویات ماندگار رهبر انقلاب در سی و یک سال گذشته در همه زمینه ها حتی موسیقی و هنر و مواضع تاریخی ایشان تولید شد و انتشار یافت.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان افزود: در محتواهای تولیدی توسط فعالان انقلابی عرصه فضای مجازی در بستر شبکه های اجتماعی، اظهار نظرهای شخصیت های بین المللی از جمله پوتین، بشار اسد، بی نظیر بوتو، کوفی عنان، شینزوآبه هم بسیار به چشم می خورد.

ربیعی اعلام کرد: طبق آخرین اخبار بیش از ۱۴۳ میلیون مخاطب تنها در توییتر بر اثر این اقدام کابران فضای مجازی که فعالانه عشق و اردات خود به ولی امر مسلمین امام خامنه ای را با محتواهای تولیدی خود به جهانیان نشان دادند، ایجاد گردید. حتی این پویش به حدی اوج گرفت و زیبایی داشت که در بستر اینستاگرام در دو ساعت نخست بیش از ۲۷۰ هزار پست منتشر شد.

وی با بیان اینکه هشتگ #لبیک_یا_خامنه_ای امروز و دو سه روز گذشته ترند برتر فارسی زبانان بود، عنوان کرد: فعالیت بی نظیر کاربران فضای مجازی به حدی بود که پنجشنبه شب یعنی ۱۶ مرداد ماه این هشتک جزء سه ترند برتر جهانی قرار گرفت و در حدود ۳۰ ساعت نیز به عنوان یکی از ۱۰ ترند برتر توییتر در جهان شناخته شد.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان ادامه داد: کابران انقلابی فعال در عرصه مجازی همزمان با ترند کردن هشتگ #لبیک_یا_خامنه_ای، با هدف بازخوانی سبک زندگی علوی به فعالیت درخصوص هشتگ Live Like Ali هم به میدان عمل آمدند.

ربیعی تصریح کرد: این کاربران عشق و ارادات خود به امیرالمومنین (ع) را درشب عیدغدیر به زیبایی تمام نشان دادند تا جایی که این هشتگ را نیز جزء پنج ترند برتر جهانی در حوزه توییتر قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این ابراز عشق و دلدادگی ایرانی ها به رهبرانقلاب، آنقدر پر اهمیت بود که رسانه های معاند را کر و‌ کور کرد، گفت: بدین ترتیب ده ها هزار کاربر با تولید و انتشار میلیونی محتواهای مختلف درخصوص رهبر انقلاب، تبلیغات سوء دشمنان نظام و عملیات روانی معاندین را خنثی کردند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان عنوان کرد: به همین علت رسانه های غرب زده و ضد انقلاب که ادامه حیاتشان وابسته به دلارهای امریکایی و وعده های صهیونیسم جنایتکار است به شکلی کاملاً عمدی با به وسیله ربات های تعریف شده با باپروپاگاندای دروغین خود به دنبال موج سازی جعلی بودند تا خود را به جای صدای ملت ایران معرفی کنند.

ربیعی تصریح کرد: اما دشمنان و بوق چی های غرب زده که می خواستند صدای مردم در تجدید بیعت جهانی را بایکوت کنند، در این زمینه نیز طعم شکست را چشیدند و به حاشیه رفتند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ چند سالی است که کاربران انقلابی در جولان تبلیغات سوء رسانه های غربی و معاندین نظام به کارزار آمده اند و با تولید محتوهای قوی در برابر سیاه نمایی های آنان ایستادگی می کنند. این کاربران به دنبال صدور آرمان های والای انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن هستند./عصر همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار