نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. شهريور 1399 - 23:11   |   کد مطلب: 28840
سید سعید شاهرخی استاندار همدان به عنوان همیار محیط‌بان معرفی و کارت شناسایی توسط فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به او اعطا شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان روز سه شنبه در دیدار با استاندار همدان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: رویکرد دولت در بخش توسعه و اشتغال یکی از دغدغه های مهم مسوولان است و در این میان استاندار همدان نیز همراه توسعه حرکت کرده و تلاش دارد در این مسیر خلل و کُندی به وجود نیاید.

محسن جعفری نژاد بسطامی اضافه کرد: محیط زیست در حفاظت از زیستگاه ها و ارزشگاه های طبیعی و توجه به دغدغه مردم در حوزه محیط زیست کارهای موثری انجام داده است.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات استاندار همدان منتهی شدن فرایند توسعه به پایداری توسعه است که تدبیر مسوول ارشد استان این فرایند باید کمترین آسیب و خطر را برای محیط زیست به همراه داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان یکی از دغدغه های استاندار را هوای این شهر دانست و گفت: یکی از خواسته های مقام عالی دولت در این استان افزایش ایستگاه پایش کیفی هوا بوده که تاکنون این مطالبه محقق نشده است و امید می رود با حمایت مسوولان این درخواست به نتیجه برسد.

جعفری نژاد بسطامی افزود: سند جامع آموزش و فرهنگ محیط زیست نوشته شده و امید می‌رود با همکاری همه دستگاه های اجرایی و نهادینه شود و هم اینک این سند از سوی مسوولان به ویژه امام جمعه همدان تایید و به مراکز مرتبط اعلام شده و منتظر تایید و امضای استاندار است./ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما