نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مهر 1399 - 8:38   |   کد مطلب: 29054
نماینده مردم ملایر در مجلس، گفت: نمایندگان تلاش می‌کنند با وجود شرایط کرونایی به تکلیف خود را در مقابل مردم و رفع مشکلات معیشتی آنها عمل کنند .

به گزارش ملایری‌ها؛احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبر خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نقدهای غیر منصفانه از عملکرد مجلس شورای اسلامی توسط برخی ها، گفت: در دوران پیک کرونا تنها جایی که قدرتمند به فعالیت خود می‌پردازد مجلس است،  نمایندگان شانه به شانه یکدیگر با رعایت پروتکل‌ها، فعالیت دارند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا مجلس دهم تعطیل شد اما در مجلس یازدهم با یک روز تعطیلی مخالف هستیم و با قدرت فعالیت می‌کنیم، ادامه داد: در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نمایندگان بیش از صحن فعالیت می‌کنند هرچند تعدادی از نمایندگان نیز بیمار شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمایندگان تلاش می‌کنند و سلامت خود را زمان شیوع ویروس کرونا به خطر می‌اندازند تا به تکلیف خود را در مقابل مردم و رفع مشکلات معیشتی آنها عمل نمایند .

وی افزود:مشکلات اساسی امروز مردم اقتصادی، معیشتی، عدم اشتغال و کمبود تولید است برابر این نیاز نمایندگان مردم همت کردند تا طرح‌ها و لوایح مجلس شورای اسلامی در زمینه اقتصادی باشد.

آزادی‌خواه، اضافه کرد: عمده مسائلی که در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد در حوزه اقتصادی است مانند جهش تولید مسکن، مالیات بر خانه‌های خالی، تشکیل شورای قیمت گذاری محصولات اساسی و امروز نیز اصلاح بودجه سال جاری به منظور تامین کالاهای اساسی در دستور کار بود که رویکرد اقتصادی دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمامی مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته‌ایم تا رویکرد اقتصادی مجلس تقویت می‌شود، گفت: به دنبال این هستیم مشکلات مردم کاهش پیدا کند، اگر دولت با قوت مصوبات اقتصادی مجلس شورای اسلامی را اجرایی کند بخش عمده‌ای از گشایش اقتصادی شکل می‌گیرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح حمایت معیشتی می‌تواند موجب امید و رونق اقتصادی در جامعه شود، ادامه داد: مجلس یازدهم انقلابی بودن خود را در کمتر از شش ماه نشان داده و گام‌های بلندی در حوزه اقتصاد برداشته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست‌های پیدا و پنهانی در کار است تا مجلس یازدهم را به حاشیه ببرد، تصریح کرد: بزرگان و سرداران شهید به این موضوع اشاره کرده‌اند که هر نقطه‌ای مورد هدف حملات دشمن قرار می‌گیرد آن نقطه حق است، در حال حاضر مجلس یازدهم توسط بسیاری از افراد و جریانات سیاسی دشمن مورد هدف قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بعضا برخی از نمایندگان از روی کم ‌توجهی با جریانات ضد مردم، مسموم و مرموز که قصد دارند سرعت بالای مجلس یازدهم را بگیرند همراه می‌شوند، عنوان کرد: دشمنان قصد دارند هر روز به یک بهانه مانند خودرو ، حقوق و واکسن آنفولانزا که پاسخ‌های زیادی برای آنها داریم، مجلس را از چشم مردم بیندازند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم نمایندگان از حاشیه‌ها دور باشند و به متن بپردازند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شدیدا از نوع عملکرد دولت در مواجهه با مشکلات مردم گلایه داریم اما این موضوع باعث نشده تا علیه دولت جبهه بگیرم، گفت: راهبرد مجلس تعاملی بوده و قصد داریم دولت به کار وادار شود و سرعت خود را برای خدمت به مردم بیشتر کند./

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار