نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مهر 1399 - 9:46   |   کد مطلب: 29069
معاون اداره صمت شهرستان خبر داد
تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک در ملایر
معاون اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از تولید روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه کمبود نداریم و به سه طریق ماسک های تولید شده را توزیع می کنیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ عباس حسین‌آبادی  با اشاره به توزیع ماسک با حداقل قیمت ۹۰۰ تومان بین داروخانه ها و مراکز بهداشتی و درمانی افزود: با صلاحدید و دستور فرمانداری به تعداد مشخص ماسک رایگان در اختیار ارگان ها و نهادهای دولتی قرار می گیرد.

وی به توزیع رایانه ای و نیم بهای ماسک به قیمت ۶۰۰ تومان بین برخی اماکن خاص و هیئت های مذهبی اشاره کرد و یادآور شد: در بحث تولید مواد ضدعفونی کننده نیز هیچ مشکلی نداریم و دو مرکز در حال تولید الکل با درصد خلوص بالای ۷۰ درصد هستند.

حسین آبادی در ادامه از فعالیت یک هفته ای گشت های ویژه طرح کرونایی در کنار گشت های مشترک و بازرسی و بازدید از اصناف مختلف سطح شهر با حضور معاونان فرماندار، رئیس اماکن عمومی ملایر، اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و نمایندگانی از مرکز و شبکه بهداشت و درمان خبر داد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر افزود: در همین راستا دیروز در دو نوبت صبح و عصر از واحدهای صنفی خیابان فخریه، خیام و کلیه پاساژهای سطح شهر و میادین میوه و تره بار بازرسی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بازرسی ها و گشت های ویژه طرح کرونایی مربوط به نانوایی ها و کلوچه پزی هاست که روزانه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳ با هماهنگی و همکاری فرمانداری، اماکن، اداره صمت و اتاق اصناف انجام شده و در مرحله اول به متخلفان تذکر می دهیم و در مرحله بعد اگر تخلف ادامه یافته باشد، در همان جا پلمب واحد صورت می گیرد.

حسین‌آبادی با اشاره به اینکه تا پایان هفته بازدید از پنج اتحادیه را در دستور کار خود قرار داده ایم، اظهار کرد: این اتحادیه ها مراجعه کنندگان فراوانی دارند همچون رستوران ها، آرایشگاه ها، نانوایی ها و ... به همین علت در اولویت کاری ما قرار گرفته اند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار