نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مهر 1399 - 8:26   |   کد مطلب: 29074
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري 8 سارق در نتيجه اجراي مقتدرانه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پليس در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد باقر سلگي  فرمانده انتظامي شهرستان ملاير اظهار کرد: با  اجراي متوالي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در نقاط مختلف و مورد نظر پليس که با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز براي مخلان نظم و امنيت ، پاکسازي نقاط آلوده  انجام مي شود ،

وی افزود: در یکی از این طرح هت يگان هاي انتظامي ، اجرائي و ستادي شهرستان ملاير با بهره گيري از توان و کليه امکانات موجود  و  طي هماهنگي با دستگاه قضائي مرحله ديگري از طرح را در يکي از نقاط حاشيه شهر ملاير به اجرا در آوردند .

رمانده انتظامی ملایر بيان کرد: در اين طرح   تعداد 8 نفر سارق قطعات داخل خودرو ، ساختمان نيمه کاره و باغات دستگير  و اموال مسروقه اي شامل 6 دستگاه ضبط صوت، ابزار آلات، يک دستگاه چمن زن، سيم برق، 300 عدد قرص روان گردان،  68 میلیون ریال 68 ريال وجه نقد کشف شد.

وی افزود: کشف 1640 نخ سيگار قاچاق  و 25 بسته تنباکو خارجي و توقیف تعداد  5 دستگاه وسائط نقليه شامل خودرو و موتورسيکلت متهمان از دیگر اقدامات در اجرای این طرح ها بود.
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير  از عموم شهروندان درخواست کرد تا هر گونه رفتار و حرکات مشکوک را بلافاصله با مرکز فوريتهاي پليسي 110 در ميان گذاشته و حافظان نظم و امنيت را در برقراري نظم و امنيت پايدار محيط زندگي شان  ياري کنند .

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار