نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مهر 1399 - 8:30   |   کد مطلب: 29077
مدیر کمیته امداد ملایر از پرداخت ۲۴۲ مورد وام خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان ملایر خدمات مختلفی را به مددجویان زیر پوشش این نهاد ارائه می‌دهد اظهار کرد: توانمندسازی خانواده‌ها و مددجویان از اولویت‌ها و اهداف این نهاد است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد طی سال‌های اخیر با پرداخت وام‌ اشتغالزایی و خودکفایی توانسته برای بسیاری از مددجویان اشتغال ایجاد کند افزود: مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند با دریافت این وام‌ها توانسته‌اند به کسب و کار و موفقیت در زمینه‌های مختلف دست پیدا کنند به طوری که بسیاری از آنها از چرخه پوشش کمیته امداد خارج شده و به خودکفایی رسیده‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر از پرداخت ۲۴۲ مورد وام خودکفایی و خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند دارای پرونده در کمیته امداد طی امسال خبر داد و افزود: مبلغ این وام‌ها ۱۰ میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه منابع تامین این وام‌ها از سوی بانک‌ها و منابع داخلی و اعتبارات کمیته امداد بوده است گفت: تعداد زیادی پرونده نیز در نوبت دریافت وام خوداشتغالی هستند که با تکمیل پرونده و داشتن شرایط به نوبت به این افراد وام‌های خوداشتغالی پرداخت خواهد شد.

کرمی مقدم با بیان اینکه امسال از سوی کمیته امداد ملایر ۴۵ نفر نیز از طریق کاریابی‌ها مشغول به کار شده‌‌اند بیان کرد: با همکاری فنی و حرفه‌‌ای و اداره کار نیز ۳۸۴ مورد آموزش و دوره‌های کار آفرینی نیز نیز برای مددجویان از ابتدای امسال انجام شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال‌های ایجاد شده توسط کمیته امداد در حوزه‌های مختلف بوده خاطرنشان کرد: حوزه‌های اشتغال بیشتر در زمینه خدماتی، کشاورزی، باغداری، دامپروری و... بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار