نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. مهر 1399 - 6:59   |   کد مطلب: 29078
در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا انجام شد؛
پلمب 5 واحد صنفی متخلف در ملایر
در طرح تشدید بازرسی های بهداشتی 5 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی کرونا در شهرستان ملایر پلمب شد.

به گزارش ملایری ها؛ شامگاه یکشنبه گشت مشترک بازرسی از صنوف بلوار دکتر بابک ملایر جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا بازدید داشتند‌.

کامران زنگنه رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان ملایر گفت : با توجه به مصوبات و هشدارهای ستاد کرونا شهرستان و ابلاغ آن از سوی اتاق اصناف "3 رستوران" ، "یک واحد صنفی قهوه فروشی" ، "یک واحد فروش پوشاک" و "یک فروشگاه زنجیره ای" پلمپ شدند.

وی بیان کرد : همچنین 3 واحد صنفی به دلیل تخلفات به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

زنگنه افزود : متاسفانه علی رغم توصیه های ستاد مقابله با کرونا استان و شهرستان ملایر و دستورالعمل های موجود برخی از صنوف مصوبات این ستاد را رعایت نمی کنند .

وی تاکید کرد : در مدت اجرای طرح تشدید مبارزه با کرونا هر روزه تیم های گشت های مشترک بازرسی از واحد های صنفی بازدید و نظارت بر رعایت الزامات پیشگیری و تشدید از ویروس کرونا را انجام می دهند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت ملایر با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان بیان کرد: در شرایط موجود همه اصناف و مردم پروتکل های بهداشتی را با شدت بیشتر رعایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار