نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آبان 1399 - 8:52   |   کد مطلب: 29080
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از برگزاري بيش از 70 برنامه اصلي و فرعي در شهرستان ملاير طي هفته ناجا خبر داد.

به گزارش ملایری ها؛ محمد باقر سلگي با اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی در ملایر اظهار کرد: برنامه هاي هفته ناجا با شعار اقتدار توام با رافت ، هوشمند سازي و خدمت صادقانه برگزار می‌شود.
وی افزود: پليس ملاير طي شش ماهه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه در سال قبل به توفيقات ارزشمندي در حوزه هاي ماموريتي سخت و نرم افزاري دست يافته است.
فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اقدامات پلیس ملایر در یک سال گذشته بیان کرد: در شش ماه نخست سال ۹۹ گذشته کشف سرقت منازل افزايش 200 درصدي داشته است.
وی افزايش 45 درصدي کشف سرقت از اماکن خصوصي و افزايش 15 درصدي کشف از اماکن دولتي، کاهش 29 درصدي وقوع سرقت موتورسيکلت و افزايش 42 درصدي کشف سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی عنوان کرد.
سلگی با اشاره به کاهش 67 درصدي وقوع سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در ملایر بیان کرد: در شش ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل وقوع سرقت احشام کاهش ۷۶ درصدی و کشف سرقت احشام افزايش 10 درصدي داشته است.
وی افزايش 700 درصدي کشف کلاهبرداري ،افزايش 14 درصدي کشف سوخت و فراورده هاي نفتي قاچاق ، افزايش 42 درصدي دستگير شدگان مربوط به کشف کالاي قاچاق و افزايش 160 درصدي دستگيري متهمان جرائم مالي و اقتصادي را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی عنوان کرد.
وی به افزايش 83 درصدي پلمب اماکن صنفي متخلف توسط مامورين اداره نظارت بر اماکن عمومي اشاره و تصریح کرد: بازرسی از اماکن صنفی نیز در یک شش ماه نخست سال جاری 86 درصد افزایش داشته است و 54 درصد کشف جرائم رايانه اي توسط پليس فتا نیز افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه جرم قتل در ملایر با کاهش 78 درصدي همراه بوده است تصریح کرد: در مدت یاد شده نزاع دسته جمعي، تعداد تصادفات فوتي، جرحي و خسارتي با کاهش همراه بوده است.
وی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر تصریح کرد: مواد مخدر ترياک۳۴ درصد و ۵۵۵ درصد هروئين و 11 درصدي مواد مخدر حشيش افزایش کشف داشته است.
سلگی‌تهيه و توليد کليپ هاي آگاه کننده با همکاري تشکل هاي غيردولتي همکار در فعاليتهاي هنري ، سازش 65 درصدي پرونده هاي ارجاعي به مراکز مشاوره در کلانتري هاي شهري ، اطلاع رساني بيش از 400 فقره توصيه هاي انتظامي –اجتماعي و آگاه کننده و اخبار کشفيات و برخورد با جرائم طي شش ماهه سال جاری را از دیگر اقدامات عنواندکرد.

وی تاکید کرد: نگاه پليس بر دو محور اقتدار و رحمت منطبق است و اقتدار پليس در برخورد با مخلان نظم و امنيت و هر گونه قانون شکني و رحمت اين نيروي خدمتگزار در ارتباط با عموم مردم فرهيخته و قدرشناس استوار است .

دیدگاه شما

آخرین اخبار