نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1399 - 21:08   |   کد مطلب: 29136
حسین فارسی گفت: کسبه، بازاریان و اصناف ملایر مختلف نهایت همکاری را با مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی ساعت 18 را داشتند و بیش از 95 درصد از اصناف ملایر با اجرای این طرح همراهی کردند.

حسین فارسی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری ها با اشاره به آغاز طرح تعطیلی اصناف از ساعت 18 در شهرستان ملایر اظهار کرد: در دقایق ابتدایی اجرای این طرح بازدیدهایی از سطح شهر انجام شد.

وی با تقدیر از همکاری عالی مردم با اجرای این طرح بیان کرد: کسبه، بازاریان و اصناف مختلف نهایت همکاری را با مصوبه ستاد ملی کرونا داشتند و از ساعت شش عصر اقدام به بستن محل کسب خود کردند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر بابیان اینکه  فرماندار ملایر نیز از همراهی مردم ملایر با اجرای طرح تقدیر کردند، گفت: بیش از 95 درصد از اصناف ملایر با اجرای این طرح همراهی کردند.

وی اجرای طرح تعطیلی مشاغل را توجه به‌سلامتی عموم مردم  عنوان کرد و افزود: از اهالی شهرستان درخواست می‌کنیم که از ساعت 5 عصر از حضور در خیابان‌ها خودداری کنند.

فارسی  افزود: کسبه نهایت همکاری را با اجرای این طرح داشتند و اگر مردم در خیابان  و بازار حضورداشته باشند خدماتی به آن‌ها ارائه نمی‌شود.

و ی بابیان اینکه مردم فقط برای امور ضروری از منزل خارج شوند، تأکید کرد::تجمع کمتر مردم در خیابان‌ها و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر افزود: از مردم گرامی ملایر خواهشمندیم با اجرای این طرح  همکاری کنند و از حضور در مکان های عمومی خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار